![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10099.jpg) WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
arme kok, ik wou er trouwens ook niet uit, halverwege, en toen hebben ze met er uit getrokken ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) en dat vond m'n moeder niet leuk ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10099.jpg) WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Hayle: ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) Heb je toen nog aangifte gedaan wegens kindermishandeling? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
emmertje
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/15150.jpg) WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@WMR-kok: Ik heb het 3 weken langer kunnen uithouden dan de dag dat m'n moeder uitgeteld was ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Had eigenlijk 23 maart eruit moeten komen, maar dat werd dus 15 april ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: nope, m'n ouders lieten het niet toe |
|
WMR-kok
Oudgediende
@emmertje: ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Maar goed dat het niet 2 weken eender was, dat zou een grap zijn geweest. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Hayle: ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Dan heb je flink liggen te janken van frustratie. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Hayle: ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Toen je eruit was, geen billenkoek gekregen? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
nee ook niet ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Bij mij hebben ze mijn longen flink laten trainen. ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) Hayle: ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Je hebt zeker een kleine longinhoud? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: hmm, niet echt. ik kan een wedstijdbad heen en weer zwemmen met maar 1 keer ademhalen dus voor dat je onderwater gaat als je begint |
|
WMR-kok
Oudgediende
![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Toen ik naar de Shell bedrijfsschool ging, kreeg je een complete medische keuring. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Daarbij wordt ook gekeken naar je longinhoud. ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Alleen registreert het apparaat maar tot 7 liter longinhoud. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Met de test door een slang blazen blies ik het wijzertje van het papier af. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ze hebben mijn longinhoud geschat op 7,5 liter. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
hahaha, dat haal ik niet denk ik ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
dat zou best kunnen? hyperventileren.. dat heb ik nog nooit gedaan ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
Om zoveel mogelijk het CO2 uit je bloed te laten gaan. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Onder water kan je niet ademhalen, dus bouwt het CO2 gehalte zich langzaam op. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) De duizeligheid verdwijnt snel. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) Parelduikers kunnen wel tot 18 minuten onderwater blijven op 1 teug lucht. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) oh, zij liever dan ik ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Als je aan het hyperventileren bent en je wilt daar snel vanaf komen, dan moet je je adem vasthouden. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Dat werkt het snelste. ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Hayle: ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) Heb je weleens last van de hik en kan je er niet vanaf komen? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Dan moet je een hand lichtjes tegen de maag drukken en zeer rustig gaan ademhalen. ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) Je bent als het goed is binnen 10 seconden van de hik af. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Werkt bij mij altijd. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
ja maar ik heb een ander trucje: linker hand op rechterschouder en dan 10 slokken water drinken (met rechts glas vast houden) ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hayle: ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Dan moet je wel een glas water in de buurt hebben. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: ja of een fles water ofzo het werkt eigenlijk met ieder drankje |
|
Supermeid01 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/23312.jpg) WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
|
|