![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Les 1: wanneer je iets op t internet plaatst en daar linkjes van geeft, kun je verwachten dat mensen daarop gaan reageren. Vooral als je het zo in t openbaar doet...... |
|
nietmeer
|
"En dood nu deze mier!" -"Eh, is 'ie slecht?" "Nee. Maar ook niet goed. Hij is euhh... Neutraal!" -"Nee man, dan ga ik 'm niet doden." "Dood hem!" -"NEE!" *trapt in ballen* Ik houd van Adventure Time. ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
Deus Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27344.jpg) WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
misschien moet ik die URL even in een youtube view generator pompen om populariteit wat te vergroten ![(a)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) of een paar euro investeren om thumbs up te kopen je hebt geluk dat ik niet zo flauw ben |
|
heraux Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/2683.jpg) WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
nietmeer
|
Marceline is de beste niet-bloed zuigende non-evil vampier. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Holy shit. Marceline's vader wou Fins soul stelen. En hij heeft haar bijlbas gestolen. ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
nietmeer
|
Alev: ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) wat kijk jij?... |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Adventure Time. Die is zo leuk, random, grappig, episch en alles. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Alev: ken ik niet ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) |
|
nietmeer
|
"Van alle wezens ben jij het slechtste! Geef je ziel aan mij." -"Kwak kwak." "Wat? Nee je kunt mijn ziel niet hebben. Ik he- *zucht* Laat maar." *trapt* - *vliegt weg* ~"Gunter? Van wie mag jij vliegen?! Hé, je mag niet aan de zielen van mijn pinguins zitten!"
*pikt traantje weg* Geweldig. :') |
|
Deus Erelid
|
Quote Bookwurm: Alev: ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) wat kijk jij?... |
|
nietmeer
|
@Deus: *zucht* Adventure Time. Moet je kijken. ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
Alev: ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) ... ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) ik volg het niet... |
|
Supermeid01 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/23312.jpg) WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*begint zenuwachtig aan een pak kaaskoekjes* |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Bookwurm: Ik ook niet echt. Maar als ik er langs zap, ben ik heel blij om 't te zien. @Supermeid01: ....kaas..? Kaas?! Ik heb zo'n hekel aan KAAS. Kaas. |
|
Supermeid01 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/23312.jpg) WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Bookwurm: Alles. School.Het universum. O__o En Als ik zenuwachtig ben ga ik alles eten wat los- en vastzit. ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Zenuwachtig voor het universum? 'kay, ieder zijn eigen ding. Maar je hoeft niet bang te zijn. De eenhoorns waken in dit universum. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Alev: *facepalm* sommige kaas IS ook gewoon vies, maar kaas, vooral oude kaas, is lekker @Supermeid01: listen to music that calms you ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) EN LAAT HET ETEN STAAN!!! geef jezelf een tik als je jezelf erop betrapt ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Ik zeg niet dat kaas vies is. Ik zeg dat ik 'n hekel heb aan kaas. |
|
nietmeer
|
Alev: ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) hekel?? hoezo een hekel dan? wat voor aanvaring heb je met kaas dan gehad? |
|
Deus Erelid
|
Quote Bookwurm: Alev: *facepalm* sommige kaas IS ook gewoon vies, maar kaas, vooral oude jonge kaas, is lekker ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) ik heb je even verbeterd |
|
|
Quote Bookwurm: EN LAAT HET ETEN STAAN!!! geef jezelf een tik als je jezelf erop betrapt ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Of gewoon niet zo druk maken over eten ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
Supermeid01 Erelid
Bookwurm: i wish i could. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Justist Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/19826.jpg) WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
i wish you a merry christmas. |
|
|
|
|