![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Alev: Goed he^^ Ik ben naar huis. Daaag ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@mamameisje: Dan noem je ze niet. En je had het beter ook niet kunnen vermelden. |
|
nietmeer
|
*Wandelt het café in*
|
|
nietmeer
|
Vailan: Goedendag, jongeheer |
|
nietmeer
|
Goedendag, ouwe ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Vailan: Waarom wil jij het niet voor Jersan doen? ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
nietmeer
|
Dat wil ik wel ![:o](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) , hij vroeg me in de mail of ik zaterdag de wedstrijden van zondag en maandag in het EK-poule topic wil zetten ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) . |
|
nietmeer
|
Vailan: Hij zei het tegenover gestelde. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Oh ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Ik zal je die mail wel even toesturen, dan kun je zien dat hij me erom vraagt ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
nietmeer
|
Vailan: Hij zei dat je niet wou. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Alev: dat was wat ik dacht, want Vàilan wou ook al niet meedoen met de poule ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) fout gedacht ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Inderdaad, ik wou niet meedoen met de poule, maar ik heb nooit beweerd dat ik geen zin heb om alleen de wedstrijden neer te zetten ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) . Dat valt niet onder het meedoen, denk ik ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@Jersan: Liar! Vàilan? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Vàààààààilan. |
|
nietmeer
|
dat valt onder het organisatorisch meedoen ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) Alev: niet liar, ik zei alleen wat ik dacht ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Alev: Jààhààà, wat is er! ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) Jersan: Ja ok ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) , maar dat is beter dan het moeten invullen van een uitslag die toch niet blijkt te kloppen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) . |
|
Justist Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/19826.jpg) WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Jersan heeft gewoon iedereen gespamd ![(a)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
nietmeer
|
de derde komt er ook bij ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) @Vàilan: da's waar ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Justist Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/19826.jpg) WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Jersan: Hoeveel in totaal? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@Justist: 3 ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) maar ik kan nog wel een paar anderen spammen ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
Justist Erelid
Jersan: Oooh. Maar was ik dan niet de eerste ipv de derde? ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Doe dat ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@Justist: in de volgorde Alev - jij - Vàilan ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) en nu hoeft het niet meer ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) gelukkig ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
Justist Erelid
mmmmmok ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
ja ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) hoe is het verder met je? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Justist Erelid
Gaat wel, maar ben nogal moe en moet morgen om 0800 op voor autorijles ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Zie nu dat de rijles niet om 1000 is, maar om 1500... Dan had ik vandaag ook niet vroeg opgehoeven zodat ik weinig verschil had met tijden dat ik opstond... ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) Moet trouwens wel zo eten, hoor ik net ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|