![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
|
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Dat is een betere benaming ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) vraag me af of de vogel van Alev dit ook doet: afbeelding |
|
nietmeer
|
@Sto: Vraag het haar ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
wortel: wacht wel tot ze langs komt ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@Sto: Ze is online, hoor. ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
WMR-kok
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10099.jpg) WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
*komt binnen, doet het licht aan, zet een bakje koffie, zet de koffiemachine gebruiksklaar, zet de kopjes met pakjes suiker en melk klaar, dek de kopjes af met een schone theedoek, zet de radio zachtjes aan en gaat van een bakje koffie genieten.* ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) *vraagt zich af waarom ik mijn avatar alweer niet kan veranderen.* ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) |
|
Giovanni
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5195.jpg) WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Probeer de smalle versie eens ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
nietmeer
|
Quote @Sto: Dat is een betere benaming ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) vraag me af of de vogel van Alev dit ook doet: afbeelding Ja. Tikken op alles waarin hij zichzelf ziet, op mijn mobiel, op mijn laptop, op de Tv, op de laminaat, op mijn knie, op de bank.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik had vroeger een grasparkiet, genaamd Rocky, die niet goed kon vliegen en daarom steeds werd gekortwiekt. Beestje kletste de oren van je kop en als je je mond open deed, dan maakte hij je tanden schoon ![_O_](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/worshippy.gif) Was ook de beste vriend van mijn hond Bingo. Klom op zijn rug en lifte dan mee, de luilak ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Die 2 waren onafscheidelijk en toen de parkiet overleed, was de hond dagenlang van slag. Man wat was dat hartverscheurend ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik blijf liever zitten ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
nosphoenix: Dolfijnen zijn verkrachters. |
|
nietmeer
|
Ja Alev, dat weten we nu wel ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) . |
|
Sto Oudgediende
|
Ze doet net of ze er zelf door verkracht is ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
heraux Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/2683.jpg) WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Alev: nosphoenix: Dolfijnen zijn verkrachters. sommige eenhoorns ook.. maar alleen in combinatie met Bacon. |
|
nietmeer
|
De verbannen eenhoorns kennen geen regels en laten zich leiden door lust. |
|
heraux Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/2683.jpg) WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Lust, ik wel, kaas op een broodje |
|
Luna
Moderator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/670.jpg) WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Tosti ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
met ham en kaas |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Edit: verwijderd, want hotlinking mag niet van hen ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
En toch is hij lief ![:p](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/tongue.gif) |
|