![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Zwart vierkant is geen kunst btw, gewoon een paar kunstcritici zagen het als een openbaring imo ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Nee, Malevich zag het als openbaring. Dit werk was in zijn tijd zwaar controversieel. Het zal later natuurlijk meer waardering geoogst hebben ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) . Klik.Dit maakte hij in 1918. Nog een stapje verder dan zijn zwarte vierkant. En ja, ook dat is kunst. Get used to it. |
|
Sto Oudgediende
|
je zou het misschien kunst kunnen noemen, maar de waardes die ze aan zo'n dingen plakken vind ik echt over the top hoor ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
sjefke Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/23300.jpg) WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Een groot vierkant vlak van pindakaas door Wim T. Schippers is ook kunst.. maar die deed dat als parodie op al die flauwekul die er wordt gemaakt ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Sjefke! ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) |
|
sjefke Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/23300.jpg) WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Heeeeeyyyyyyy Alevjeeehhh !!! ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Op de Facebook pagina van Lidl zit een vrouw te zeuren dat ze geen coupon kan uitprinten voor gratis ijs, omdat ze geen printer heeft. Kam en ik bespotten haar een beetje. En opeens reageert mijn mentor ook.
Ksst.. Hij accepteert niet eens mijn vrienden verzoek maar wel meeragen. |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Op de Facebook pagina van Lidl zit een vrouw te zeuren dat ze geen coupon kan uitprinten voor gratis ijs, omdat ze geen printer heeft. Kam en ik bespotten haar een beetje. En opeens reageert mijn mentor ook.
Ksst.. Hij accepteert niet eens mijn vrienden verzoek maar wel meeragen. *Zoekt pagina op* Gevonden ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Veel plezier. |
|
nietmeer
|
Meh, ik reageer er niet ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) . |
|
sjefke Oudgediende
Ik denk dat als dat mens een printer heeft, ze het plaatje gaat aflikken en dan mekkeren dat er geen smaak aan zit. * FAIL* ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
*klop klop* is hier iemand? |
|
Little Queen
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5971.jpg) WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hoi ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Hoi! Hoe maakt de kleine Koningin het? edit: of niet natuurlijk ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Vertel me een sprookje. |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
|
|
nietmeer
|
Ik wil niet luisteren. |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Daar was ik al een tijdje achter ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Ik ga rebelleren! |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/36785.jpg) WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Hier iemand die iets weet van Gallo-Romeinse tempels? |
|
nietmeer
|
Ik ben iemand. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/36785.jpg) WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
... Die iets weet van bovengenoemde tempels? |
|
Sto Oudgediende
|
Ik vermoed dat ze Gallo-Romeins zijn, die tempels ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Sto, Really? |
|
nietmeer
|
Google is ook iemand. |
|