|
nietmeer
|
Is het zo warm? Of bedoel je dat je jezelf niet zo leuk vind? |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Alev: Nouja ik ben al de halve dag uit een stuk of 70 latijnse namen aan het uitzoeken of het spieren of ligamenten zijn en als ik dat weet waar deze begint en eindigt.. Ik ben nu wel over de helft, maar moet daarna nog de functie ervan omschrijven |
|
nietmeer
|
Nou, dat is echt hartstikke kut. Veel succes ermee. |
|
Little Queen Oudgediende
|
Alev: Ja, is het ook.. moet het straks ook allemaal uit mijn kop weten en dit zijn ze nog alleen van de benen.. |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Little Queen: Ugh! Bleeeeh! Stomme Latijnse namen! M'n huisgenootje had dat ook met haar tentamens. Vreselijk! Alev: Ja, en het is nu niet dat ik heel veel wil ofzo, maar toch... |
|
nietmeer
|
Little Queen: In de tussentijd wel genoeg pauzes nemen, hè. @DreamerTje: Ook jij hebt je behoeftes en die mogen ook vervult worden. Chocola. |
|
Little Queen Oudgediende
|
Alev: Ja doe ik Haha ook voldoende gesogd vandaag |
|
DreamerTje Oudgediende
Alev: Thanks! Chocola hoef ik niet Geef mij maar drop |
|
nietmeer
|
@DreamerTje: lol, ik heb geen van beide. Little Queen: Soggen is goed. Als iedereen het doet... |
|
DreamerTje Oudgediende
Haha Ik heb nu een zak drop op m'n kamer Liever drop dan chocola. Word daar altijd misselijk van |
|
Little Queen Oudgediende
|
Alev: Haha, nouja ik had eigenlijk niet in de planning vandaag wat te doen aan de studie dus heb ook vrij vaak even afleiding gezocht |
|
nietmeer
|
Ik lust eigenlijk alleen chocola. Je hebt gestudeerd, terwijl dat niet de bedoeling was? Mooi toch? Dan ken je al een gedeelte. |
|
DreamerTje Oudgediende
Geen drop? Hoor je wel vaker. Het is vaak óf drop óf chocola |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
nietmeer
|
wrm niet beide? |
|
DreamerTje Oudgediende
Ja, weet ik niet |
|
nietmeer
|
Ik lust ook alleen chocola. Geen drop, geen zure matjes, geen gummybeertjes, geen karamel etc. |
|
nietmeer
|
Karamel *Watertand* |
|
DreamerTje Oudgediende
Alev: Hoezo lust je al die lekkere dingen niet |
|
nietmeer
|
@DreamerTje: Omdat mijn tong zo badass is. Ik vind dingen snel 'te' smaken. Te zuur, te pittig, te zoet. |
|
DreamerTje Oudgediende
Nou ja, je bent nog volop in ontwikkeling! Komt vast nog wel, haha Ik lust ook ineens dingen die ik eerst niet heel lekker vond. |
|
nietmeer
|
Ik lust broccoli. |
|
DreamerTje Oudgediende
Met 'n kaassausje? |
|
nietmeer
|
Wil je dood soms? Met je kaas...