![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
*gaat café verven* |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.286 OTindex: 94.115
|
ik ruik het.. welke kleur? |
|
Sto Oudgediende
|
Geen idee ik ben kleurenblind |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.286 OTindex: 94.115
|
@Sto: ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) dan maakt het niet uit zie je het verschil tussen licht en donker? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
@allone: volgensmij is het licht ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) . Ik ben niet blind! ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
allone Oudgediende
|
ah, kleurenblind is niet blind pindakaas is geen kaas en boerenkool is geen kool ?! |
|
Sto Oudgediende
|
@allone: en een boterham is nogsteeds een boterham zonder boter en ham ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) . En sommige mensen zeggen gewoon brood ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
allone Oudgediende
|
.. maar je kunt alle kleuren van de regenboog nemen .. |
|
nietmeer
|
Regenboog... Voor mijn natuurkunde practicumtoets moest ik een regendruppel nabootsen met een schijfje perplex en een regenboog maken. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: een glas water werkt meestal ook prima ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Supermeid01 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/23312.jpg) WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
'Maar spijbelen is fout.' - 'Nou en' 'Tja, als het zo bekijkt, naar de Arcade!' Haha, oh cartoons. |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Mijn moeder wilt een grotere plant. Maar die zijn te zwaar op mijn fiets.. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: sommige mensen willen een jungle in huis ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) (beter laat dan nooit post) |
|
nietmeer
|
Nja, ik zou ook wel een grotere kamerplant in de woonkamer willen. Eentje die je op de grond kunt leggen, zegmaar. Maar toen ik aan het kijken was, waren de grote planten te zwaar voor op mijn fiets. Dus heb ik maar een kleine gekocht. ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: leek mij wel een hilarisch gezicht hoor, iemand die langsfietst met een gigantische potplant achterop ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Supermeid01 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/23312.jpg) WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Chips en suikerpinda's eten, op de bank hangen en without a trace kijken, life's sweet. |
|
nietmeer
|
@Sto: Ik heb zo'n rekje aan de voorkant. Ik kan niet fietsen met dingen achterop. Dan ga ik steeds voelen of het er nog is. |
|
Sto Oudgediende
|
@Supermeid01: superpinda's zijn ook sweet ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Alev: dan zou je om de reuzenplant heen moeten kijken ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Tussen de blaadjes moet wel lukken. Maar ik was niet van plan om een twee meter lange plant in de kamer neer te zetten. Hooguit halve meter. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: dan is het goed ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Toen ik acht was hadden we binnen een klimop plant. Groeide zo over het plafond. Echt gewelig. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: krijg je van die leuke strepen op plafond ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
We hadden alles opnieuw laten behangen en schilderen, nadat de klimop stierf. |
|
Sto Oudgediende
|
Daar was ik al bang voor ja ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|