![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
Ik kan van alles en nog wat doen bij haar. Net scheikunde gemaakt en nu op mijn mobiel. Voor haar neus. ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Maar ik sta een 7 voor wiskunde. Dat is wel fijn. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Ik moet er weer vandoor, tussenuur is voorbij ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Laterss ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
nietmeer
|
haha ok misschien omdat je niet achterloopt enzo dat je dan wat meer vrijheid hebt ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) had ik ook bij wiskunde...ik had mijn huiswerk enzo af en ik haalde altijd mooie cijfers en dus zat ik wel is een boek te lezen ![:+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/clown.gif) en ik zat ergens voorin meestal @mamameisje: jammer, maar tot later ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
Vorig jaar stond ik een vier. Nu een zeven. Ligt aan de school, denk ik. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Frostbite Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/31973.jpg) WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Ik ben alweer 2 jaar lid ![:o](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.292 OTindex: 94.129
|
|
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Frostbite: en je hebt niet eens een pp waar ik je op kon feliciteren ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) |
|
nietmeer
|
@Sto: dan doe je dat toch via een mailtje? heb ik ook gedaan @Frostbite: maar toch ga ik je nog een keer feliciteren ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ; van ![(L)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/heart.gif) e gefeliciteerd met je 2-jarige jubi ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Bookwurm: daar ben ik te lui voor ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Boner. |
|
Sto Oudgediende
|
Op het moment niet |
|
Frostbite Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/31973.jpg) WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Alev: Eigenlijk niet nee. @bookwurm: En nog bedankt @Sto: Er valt ook niet zo veel over mij te vertellen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
![:-O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yawnee.gif) kben moe en moet tot half5 naar school ![:-:](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/angry.gif) *zucht* |
|
MIADIA Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/32262.jpg) WMRindex: 5.516 OTindex: 6.513
|
@Frostbite: ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) toe maar weer ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Bookwurm: ik viel net bijna op mijn werk in slaap ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) ben toen maar even een stukje door het gebouw gaan lopen... |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/36785.jpg) WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
nietmeer
|
Ik ga een nieuwe banner maken met een andere naam. |
|
Zuwe
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/9890.jpg) WMRindex: 705 OTindex: 22.398
|
Koffie! ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: ik kon je banner niet eens herinneren dus dat zou een goed plan kunnen zijn @Zuwe: proost ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Ik ga dit wolfje gebruiken. En dat wordt dan een beetje mijn huistijl. Donker met blauwe tinten. |
|
Sto Oudgediende
|
Ik denk trouwens als je meer wilt verkopen dat je dan nog meer moet oefenen, of portretten moet gaan doen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Het oefenen is ooit begonnen, maar eindigt nooit. |
|
Sto Oudgediende
|
Of je moet meer vossen gaan maken, die zijn awesome ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Vossen zijn lief, hè. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Als mensen per se een portret van zichzelf willen, kan ik die maken tegen betaling. Ik wil, nadat ik de banner af heb, visitekaartjes maken en uitprinten. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: maar voordat ze dat willen willen ze wel een voorbeeld hebben van je portretkunsten, dus dat is misschien een idee ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Ik zal wel eens kijken wanneer ik dat ga doen. Nu moeten die banner en visitekaartjes af. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|