![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
RupertMeurdog
|
Zijn spiegelbeeld houdt hem wakker ![})](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/badgrin.gif) |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Arm beest heeft een gespleten persoonlijkheid ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Even de nieuwe Smaakt 't of Kraakt 't posten en dan weer eens gaan streamen. Een aantal weken niet gedaan. ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/36785.jpg) WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Alev: op .rs of .nl? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
Het zal op beide zichtbaar zijn, want het is eigenlijk op Livestream.com ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Maar ik heb liever dat je het bekijkt op alevcolou.rs, want dan komt die weer wat hoger enzo. Wat zal ik tekenen? ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/36785.jpg) WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Alev: Ehm ... Twilight & friends? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Jannick
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/306.jpg) WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hoi |
|
Sto Oudgediende
|
Het is nu 20:38:16 |
|
nietmeer
|
En weer een paar uur later. |
|
Sto Oudgediende
|
En nu maar 12 minuten later |
|
nietmeer
|
Ik had Nachtgold voor mijn laptop gezet en de webcam op hem gericht. Mensen op Omegle mogen hem niet. Vooral de penissen niet. |
|
Sto Oudgediende
|
Oei. Ik dacht dat de video ondertussen gemonitord werd ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) . Of zat je op de ongemonitorde? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) . Ik zou gezellig kletsen met een vogel |
|
nietmeer
|
Ik dacht ook dat er gemonitord werd, maar schijnbaar is dat niet zo. Ik zag hoe een stijve weer slap werd door een vogel. ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: #winning! |
|
nietmeer
|
Als het een kat was geweest, gingen mensen zeker praten. >:I |
|
Sto Oudgediende
|
Vooral als hij in bad zat |
|
nietmeer
|
Ik kan Nachtgold niet in water stoppen. Dan flipt hij. ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Maar een natte vogel is lang niet zo interessant als een natte poes ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Een natte vogel is wel erg interessant, hoor. Net een monster. Erg lelijk. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) En soms zie je de krop. Dat is echt vies. |
|
Sto Oudgediende
|
Krop sla? |
|
nietmeer
|
De krop is een soort opslagplaats voor alles wat ze eten. Een soort maag. En dat ziet er erg vies uit. Google maar. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Oh sexy krop! ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
bouwboy Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/36493.jpg) WMRindex: 674 OTindex: 2.097
|
goedemorgen iedereen uit de wmr familie |
|
nietmeer
|
Alev: ik wil jouw vogels best eens zien, eigenlijk. Ben benieuwd. Klinkt alsof ze best mooi zijn. De katten hier in de buurt zijn zielig: de buurtkinderen jagen die arme beesten steeds op ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) , en er heet er eentje Koekie! |
|
nietmeer
|
wortel: Nachtgold + JeagermeisterNog eentje.Er bestaan veel mooiere vogels. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Katten zijn nooit zielig. Ze hebben altijd een kwaadaardig plannetje in hun hoofd zitten en kunnen het ieder moment uitvoeren. ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|