![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
Nee, dat kwam afgelopen weekend allemaal en FrankB: was er ook ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.296 OTindex: 94.147
|
oh,... dus je hebt al gevierd ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) en vanavond? huiswerk maken ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
Nee, ik hoef zondag pas weer wat huiswerk te maken Mam maakt vandaag mijn lievelingseten en vanavond kan ik gewoon lekker rustig aan doen ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.296 OTindex: 94.147
|
dat klinkt goed wat is je lievelingseten? |
|
nietmeer
|
Burritos, met daarin gehakt, allerlei groenten en een laag kaas erbovenop ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
allone Oudgediende
|
hmmm, smakelijk eten ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) heb je eigenlijk broers/zussen? |
|
nietmeer
|
Nope, ik ben enigskind. Een aangezien ik met alleen mijn moeder woon, is het thuis lekker rustig ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
allone Oudgediende
|
da's idd rustig, dan zijn jullie met zijn tweetjes ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) kaarsjes op tafel? |
|
nietmeer
|
dan haalt er niemand je kamer overhoop ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) maar dan heb je ook niet zoveel te doen bij slecht weer? Of doe je veel met je moeder dan wel heb je veel vrienden/vriendinnen in de buurt? |
|
allone Oudgediende
|
wortel: wil je ook een stuk van de lekkere verjaardagsappeltaart? |
|
nietmeer
|
@allone: tuurlijk! lang leve appeltaart! ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) Bovendien heeft appeltaart bij ons in de klas een soort vrolijke symbolische waarde waar ik niets op tegen heb ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@allone: nee, geen kaarsjes. wortel: ik zit vooral veel thuis Ik ben eten, tot straks ofzo ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
mamameisje: ik verveel me thuis niet door een kudde broertjes en zusjes. Ik heb altijd wat te doen: ruzies stoppen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Maar als je veel thuis bent kun je nog steeds veel mensergerjenieten met je moeder. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
wortel: Ik moet altijd mijn zusje bestraffend toespreken, omdat zij weer eens brutaal tegen mijn moeder doet. Ik las "mensergerjeniet" als "messenger". ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Hallootjes |
|
nietmeer
|
No-ootjes. |
|
nietmeer
|
Ik ben er weer, half dan |
|
Sto Oudgediende
|
Hoi half mamameisje |
|
nietmeer
|
Nog iets gebeurt hier? |
|
Sto Oudgediende
|
Niet wat ik weet ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Er was net een gigantische oorlog tussen twee leden, maar Sjaak heeft dat in één minuut allemaal verwijderd en beide leden geband.
Eentje gebruikt nu Tor-browser en gaat door. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: vertel me er alles over! ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
nietmeer
|
Alev: wat? echt?! |
|
nietmeer
|
Ja, gebeurde allemaal net in het café. Dat jullie eens niet opletten! ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) Niemand mag er wat over zeggen, anders krijgt die ook een perma-ban. |
|
Sto Oudgediende
|
Sorry dat ik als niet-mens soms ook wat eet ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) |
|