![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
Goed plan! |
|
nietmeer
|
Goedenavond ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Ik ga even eten, maar kom zo terug ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
Eet smakelijk. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Wil je nog een stoofpeer? |
|
nietmeer
|
Stoofperen zijn peren doordrenkt met hun eigen bloed. |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: welnee, ze zijn dronken van de rode wijn |
|
nietmeer
|
Ssssst. |
|
nietmeer
|
Alevs theorie klinkt beter. Je kookt ze heeeel lang (vijf uur, met deze peren), tot ze zo gruwelijk dood zijn dat ze rood worden. En dan eet je ze op. ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Er bestaat wel stoofpeerkleursel (bietensap misschien? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ), maar rode wijn komt er niet aan te pas ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Kaneel, suiker en dooie peren, that's all. Laatste edit 14-10-2013 21:20 |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
wortel: niet in jouw wereld ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Alev: tsk tsk |
|
nietmeer
|
Alles verkleurt bij het koken. Rode vruchten hebben vaak kleurstoffen die gevoelig zijn voor zuur. Dus wanneer je die vruchten in een zure omgeving legt, worden ze rood. In een peer verandert de zuurtegraad. Bij het koken wordt die peer zuurder en daardoor dus ook roder. Gooi je er wijn bij, wordt het nóg roder, want wijn is ook zuur. |
|
nietmeer
|
Oké, dan kunnen ze dronken worden. *shrugs* Wow, dan moeten ze wel héél rood zijn als er wijn bij gaat. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Ze zijn al heel rood bij ons ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
Scheikunde, bitches.
Ze zijn nu donkerrood en ik denk met wijn felrood. |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Zei iemand scheikunde? |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Muhuhuhuuh... :I Ik heb eindelijk een Eevee gevonden in Pokémon X. ~Geeft mezelf een schouderklopje~ |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: je moest vast een Eevee omdat die relatief schattig is? |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Nee, toevallig is dat mijn favoriete Pokémon... Ik ben niet zo van het schattige besides Eevee. |
|
nietmeer
|
Nee, want een moddafokka Eevee kun je veranderen in een espeon |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: maar waarom is het je favouriete pokemon? Omdat je Eevee cewl vind, of omdat je de evolutie ervan cewl vind ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Alev: Kan goed ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Ik vind de evoluties ervan 'cewl' ja :3 Vooral Espeon.. Alev, EXACTEMUNDO. |
|
Sto Oudgediende
|
Magicarp is mijn favoriet, en niet omdat de evolutie leuk is, maar magicarp is episch! |
|
nietmeer
|
Leafeon is echt gai. Blaziken is gaaf, net zoals Charizard. Dragonite is een salamander. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Ik wil mijn pokémon party in Ruby zo hebben: Vuurkip (Blaziken) Bever (Linoon) Wolfje (Migthyena) Hondje (Manelektric) Schaap (Absol) En nog een vulpix vangen. |
|
Roxichu Erelid
|
Looool. Of hoe heet die andere die alleen maar 'harden' kan....
Metapod? |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: die is te puberaal, met zijn harden |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Ik heb met magicarp en zijn tackle de gymleader verslagen. Moddafokking magicarp! Die van mij heet Meneer. Hij is inmiddels een draak, nadat ik hem acht rare candies heb gegeven. Die rare candies zijn helemaal niet rare. Bever brengt er steeds eentje. Ik heb zoiets van dertig gehad. En vijftien nuggets. |
|