![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
Ik ben vrijdag ook vrij ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Pimpelmezen en koolmezen eten uien. |
|
nietmeer
|
Mollen eten wormen ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
Loek
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/8810.jpg) WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Alev: ik ook Taz: ik niet |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Wat is dat, vrij? |
|
nietmeer
|
@Loek: eet jij geen wormen ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Weet je wel hoe gezond dat is? @Sto: Nou dat is iets wat je moet koesteren als je het hebt ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
@Sto: dat is wat je bent als je werk niet meer bestaat ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ben ik weer... Zometeen in gesprek met schoolbegeleider ![:r](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bleg.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: niet leuk? Of denk je dat ie niet blij met je is? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
"Roxane, meisje. Je zit teveel op WMR." Met de stem van mijn Russische wiskunde docente. |
|
Roxichu Erelid
|
Nee, dat is het probleem niet. Mijn stagebegeleidster is blij met mij, mijn baas ook. Mijn begeleidster vanuit school is gewoon te oud voor haar baan, en enorm vergeetachtig. Haar planning klopt ook van geen kanten.
Ze belde gisteren na half 5, en meestal ben ik dan al weg... Maar nam toch maar op. Of ik en mijn stagebegeleidster morgen tijd hadden om 11:30... Nou lekker op tijd geregeld mevrouw :c
En nu is het 11:30, geen schoolbegeleidster te zien! Is ze waarschijnlijk weer vergeten... |
|
Sto Oudgediende
|
Demente deur, lijkt me soms best handig. Dat heb ik ingeleverd hoor mevrouw ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) ! |
|
benja34 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40669.jpg) WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
|
|
nietmeer
|
@Roxichu: misschien heeft ze wat vertraging en is ze er zo binnen 5 minuten? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Niet leuk als ze je feedback moet geven op iets waarvan je zeker moet weten dat het goed is (stageverslag) en dat ze je dan gewoon vergeet... Taz: Nee, mevrouw is altijd te vroeg, als ze het niet vergeten is... Ik mag haar ook gewoon niet... Als we les van haar hadden, moesten we het boek met haar op het bord samenvatten, je MOEST aantekeningen maken. Daarna moet je zelf een samenvatting maken, maar je mag de samenvatting op het bord niet gebruiken. Wut? |
|
Loek
Oudgediende
|
de dood aan samenvattingen ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) aantekeningen maken tijdens de les en wat niet besproken wordt is ook niet belangrijk ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: oeh lekker handig dan ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Dan snap ik wel waarom je de mevrouw niet zo mag. Maar ja niet laten merken, want dat kan je punten schelen ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Ik ben een keer boos geworden... Steeds als we een samenvatting moesten maken begon ze eerst alles te vertellen PRECIES zoals het in het boek staat... Ik zei dat ik zelf wel kon lezen. Hallo, ben geen kleuter Nou, mevrouw heeft net gebeld. 'er kwam iets tussen' Ze belt over twee weken voor een nieuwe afspraak. Wtf? xD Hij wil mijn enters nooit invoegen :C Laatste edit 23-10-2013 11:40 |
|
Sto Oudgediende
|
Vast een andere afspraak die ze vergeten was ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
En op een of andere miraculeuse wijze weet mevrouw altijd het nummer van de receptie te vermijden. Dat is het nummer dat ook op de site staat...
Ze belt op een of andere manier altijd met een andere afdeling xD Super dom |
|
nietmeer
|
@Roxichu: teveel enteren werkt hier niet, of je moet bij iedere enter een spatie doen Zo dus ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Die is niet heel slim dus Laatste edit 23-10-2013 11:45 |
|
Roxichu Erelid
|
Ff testen
? |
|
Roxichu Erelid
|
Holy shiiiitttt. c8 Waarom heeft niemand mij dat eerder verteld! |
|