|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Volgens mij is het maar goed dat ik vandaag het huis niet uit hoef . NS ligt behoorlijk plat |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
@Little Queen: Nou , ze liggen altijd al plat, nu gaat er alleen een extra wals over ze heen |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
ik ben nu in utrecht en er rijden geen treinen naar huis.. en ik wordt niet opgehaald vandaag dus moet wel met het ov naar huis,,, misschien maar huurauto ofzo... |
|
Little Queen Oudgediende
|
Het schijnt in de middag wel wat minder te worden. Ga lopen |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ben ik weer. Veel succes Loek Mijn vriend zit nu in Rijswijk... Ben benieuwd hoe die straks thuis komt :c |
|
Little Queen Oudgediende
|
Ben nog steeds niet echt verder met het studeren |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Toch blij dat ik in Limburg woon, daar rijd alles relatief normaal |
|
Roxichu Erelid
|
Zelfs de treinen? Pfsh. Nonsense. |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: zelfs de treinen. Had 's ochtends in totaal 20 minuten vertraging en was toch maar 3 min later op het werk. Take that wiskunde! |
|
Roxichu Erelid
|
Jij neemt gewoon één of twee treinen eerder? |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: nee De eerste trein was 10 minuten te laat, maar die staat ongeveer 5 minuten stil op een station, daar stopte hij dus even dus dat is weer -5. De volgende trein die ik moest hebben was 3 minuten te laat, maar die heeft flink doorgereden en het verlies beperkt. Toen moest ik de bus nog hebben, en die was dik 7 minuten te laat. Om een of andere magische reden heeft de buschauffeur laaggevlogen en was ik slechts 3 minuten later dan normaal |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Aah, ik snap het. Dan heb je geluk gehad |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: jup en wat ik zo begrijp word het hier alleen maar minder met wind en dergelijke, dus heb er vertrouwen in dat ik ook redelijk thuiskom |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@Loek: ik ben ook in Utrecht! :3 |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Ik ben gewoon lekker op de fiets :3 En ik had vanmorgen nog wind mee ook! |
|
Loek Oudgediende
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest |
|
Loek Oudgediende
|
|
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Ik vind Nijmegen mooi... En Den Bosch c: Ik hou van Den Bosch. Ach, als de meeting doorgaat (en ik kan komen) zal ik Utrecht vast wel even bewonderen. |
|
Loek Oudgediende
|
@Roxichu: nijmegen is ook zeker mooi ja! den bosch maar 2x geweest ofzo dit weekend nog in nijmegen geweest weet alleen niet echt hoe Leeuwarden is, verder de meeste steden in NL wel |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Ik ben echt overal geweest, behalve wat dichtbij is Breda, Utrecht, Eindhoven... Allemaal nog nooit geweest Of iig niet dat ik me kan herinneren. Nijmegen, Arnhem, Lelystad, Rotterdam, Amsterdam, Zwolle, Den Helder.... Etc. Heb ik allemaal wel gezien. Stom he |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: eigenlijk wel . Ik ben in: Breda, Utrecht, Amsterdam, Eindhoven, Den Helder geweest iig |
|
nietmeer
|
Ik kom daar alleen op het station. |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: als Tilly voor tilburg staat, een paar keer (broer heeft daar gestudeerd) |
|