|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
@Taz: hihihi . Nou dat is t probleem , k heb er geen |
|
nietmeer
|
een vriendin, dus niet perse zijn vriendin? |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: oh in dat geval, houden zo Vrouwen zijn namelijk verschrikkelijke wezens En soms niet te snappen |
|
nietmeer
|
And men are pigs. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: nou , ik wil wel een leuk verschrikkelijk wezen ontmoeten en niet snappen dan hoor |
|
nietmeer
|
Alev: klopt Maar veel liever zijn we honden, want dan konden we onze eigen ballen likken @WortelKwadraat: Ik zou eerder voor een lief exemplaar gaan |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Waar ben ik nu weer in beland |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: ach een stout exemplaar mag ook hoor hahaha |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@Sto: hallo Sto p Laatste edit 28-10-2013 20:57 |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
He gadver, Ik heb net gegeten. |
|
Sto Oudgediende
|
@WortelKwadraat: hallo wortel≡ @Roxichu: was het eten zo slecht of laat de discussie je bijna hergenieten van het voedsel? Laatste edit 28-10-2013 20:57 |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
nietmeer
|
'Oxichu. Moet steeds aan 'aichu denken. |
|
nietmeer
|
@Sto: Hey daar In een zwijnenstal @WortelKwadraat: Hmm ik denk dat ik bij de volgende vriendin eerst naar de moeder ga kijken, als die dan een beetje knap is, dan weet ik tenminste hoe ze er later uit gaat zien |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Taz: dirty dawg Alev: oink! en vrouwen op leeftijd veranderen in cougars |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Wut :c Mijn naam is een combi van Pikachu, niet 'Aichu @WortelKwadraat: Jawel hoor c: Mihoen. Of hoe je dat ook schrijft xD |
|
Roxichu Erelid
|
Oké. Leuk dit. De treinen rijden kut. Mijn vriend neemt niet op. Krijg net te horen dat hij nog niet thuis is. Maak me doodongerust |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: ik zou er ook niet aan moeten denken, maar ja als je hond bent weet je niet beter @Roxichu: klinkt lekker |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Jij denkt goed vooruit @lepeltjes: niet alle maar wel een aantal @Roxichu: kijk das mooi en goeie bekomst, ook wel, zak cement Ai van je vriend is minder, rustig aan . Laatste edit 28-10-2013 21:02 |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Maar Pikachu is stom en Raichu is leuker. Waarschijnlijk zit je vriend op het station kou te lijden, maar heeft hij gratis thee van NS gekregen, omdat de treinen niet rijden. (Mijn vriend wel. ) |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: ik vond raichu echt een idiote pokemon, het gehandicapte broertje van pikachu |
|
nietmeer
|
Raichu is vetcool. Pickachu is gai. |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Ik ben niet stom :c Nja... Is gewoon irritant dat hij zijn telefoon niet opneemt. |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: tja, misschien boom op gsm mast gevallen |
|