|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
@Sto: Slaapse lekker tot de volgende groetsels Taz: Dankje dankje, ja k hoopte dat @Roxichu: mijn vraag nog ging beantwoorden ,maar die is al weg geloof ik . |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: welke vraag? Ja Rox is druk bezig met leren Sommige dingen zijn belangrijker dan de anderen he |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Dat is begrijpelijk. Het was iets over Tja en Man en Vrouw zostraks geloof ik |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Das fijn, is t mijn feestje dan ? ^^ |
|
nietmeer
|
Jeagermeister begint steeds meer en heftiger te smakken. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Alev: gezondheid trouwens, is de oude garde nog wel eens aanwezig hier in t cafe ? |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Oh ladekast en wmrkok enzo . Zie ze nooit meer hier. |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: nee beide hebben het druk met andere dingen. Is wel lekker rustig toch? Het cafe dat leeft iig weer |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Okey dan , nog meer nieuws wat k in de maanden afwezig zijn gemist heb ? Das in elk geval al mooi, is t lang stil geweest hier ? K heb t idee dat k beetje als nieuw lid hier weer zit terwijl k toch al 2 jaar lid ben |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Het cafe dat werd een poos alleen maar voor een of twee berichten per dag gebruikt, maar sinds een maand of zo weer langzaam op gang gekomen Ik ben ondertussen even een blog aan het maken, dus het kan zijn dat ik wat langzamer reageer |
|
nietmeer
|
Jeagermeister smakt heel ernstig. Hopelijk is het inderdaad gewoon een verkoudheid, maar als ik het zo hoor... 't Klinkt vreselijk, hij moet er ook zielig door piepen. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Ah okey dan , das wel erg weinig zeg.
Alev: Oh is Jeagermeister iemand dan ? |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Dat klopt, weet alleen niet meer wie het cafe van de ondergang heeft gered |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: K zou t ook niet weten, wilden ze t er afhalen dan door de lage activiteit ? in elk geval , degene die t gered heeft, dank daarvoor |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: nee dat niet, het zou gewoon een langzame dood sterven Er kwam te weinig volk. Zal het straks na het bloggen wel even opzoeken |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Okey niet best zeg. Ben benieuwd, ben nu ff weg,ff douchen hoor |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Jeagermeister is mijn grasparkiet. Hij is nu eindelijk opgehouden met smakken en piepen. Ik vrees voor luchtpijpmijt. Dat is een bitch om te behandelen. Je moet de vogel dan vastpakken. |
|
nietmeer
|
Zo dat is ook weer gedaan Alev: klinkt niet best |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Ben ik weer |
|