|
nietmeer
|
Ze komen, de Flurspels!! . Taz: Heyy Tazzelaar! |
|
nietmeer
|
Wie zijn de fluspels nou weer |
|
nietmeer
|
Ik mis furby. |
|
nietmeer
|
Taz: *giechelt zich het apezuur* De Wokkels zijn jaren geleden op deze manier geïntroduceerd: grote borden "Ze komen!!" voor twee weken, dan twee weken "Ze komen, de Wokkels!!" Maar niemand wist nog wat Wokkels waren. En toen "Ze komen, de Wokkels!! Kijk in het snoepschap van de supermarkt." o.i.d. Lang leve Papa Wortel's herinneringen Alev: ik niet. Wat is het verschil tussen een naaimachine en een nietmachine..? |
|
nietmeer
|
Alev: dat schattige beestje op batterijen wat je van alles kan leren? |
|
nietmeer
|
Taz: Yeah. Ik heb slechte herinneringen aan Furby's. En nou zijn ze nog vernieuwd ook |
|
nietmeer
|
wortel: Ik heb er vroeger een gehad, maar ik geloof dat die een hekel aan me had, want hij deed mooi niks Kan ook zijn dat de batterijen op waren |
|
nietmeer
|
Taz: Ik had een klasgenotinnetje die er een bezat. Ik werd er kriegel van. En ze had ook nog een roze automatische deurbel op haar slaapkamerdeur (alarm zo je wilt, maar dan wel trrriinngg) En ze werd hypervroeg wakker... Laatste edit 02-11-2013 20:23 |
|
nietmeer
|
wortel: Wie dat vriendinnetje of die furbie? |
|
nietmeer
|
Taz: Het klasgenotinnetje Maar de Furbie zal van haar wel geleerd hebben vroeg wakker te worden. Had nauwelijks vacht trouwens, maar de heten wel vachtbies... wacht... in mijn hoofd is het dat klasgenotinnetje, die er een bezat. Klopt niet... Laatste edit 02-11-2013 20:28 |
|
nietmeer
|
wortel: ik snap er geen barst meer van maar het zal vast goed zijn als jij het zegt |
|
nietmeer
|
Taz: wat ik zeg hoeft niet te kloppen hoor Het klasgenotinnetje had een alarmpje op die kamer. De furbie had geen vacht, maar Fur-bie is wel vacht- bie Quote: wacht... in mijn hoofd is het dat klasgenotinnetje, die er een bezat. Klopt niet... |
|
nietmeer
|
Aha ja tuurlijk zat even niet op te letten Ik geloof nooit dat ik er van die aparte namen voor had of ze nou wel of geen vacht hadden |
|
nietmeer
|
Furby heeft wel vacht en heeft manen. Furby zoog altijd aan mijn vinger. Ik mis 'm, alleen kosten ze 90 euro. |
|
nietmeer
|
Alev: Oh @taz: ík was chaotisch bezig hoor Maar namen heb ik ze nooit gegeven, omdat ik ze nooit heb bezeten Laatste edit 02-11-2013 20:34 |
|
nietmeer
|
Alev: Zoveel heb ik er vroeger nooit voor betaald wortel: ik had het over namen als vachtbie slurpbie of weet ik veel wat voor vage namen allemaal meer |
|
nietmeer
|
Taz: dat is mijn vertalingsreflex, ja Sinds de vernieuwing kunnen ze duurder zijn geworden? Laatste edit 02-11-2013 20:40 |
|
nietmeer
|
Oh wacht miischien had ik een digitale versie Ik weet het niet meer Maakt ook niet uit |
|
nietmeer
|
Taz: Dan zullen de batterijen niet leeg geweest zijn Maar waar moet zoeen dan op reageren? |
|
nietmeer
|
wortel: die kon je dan digitaal eten geven en knuffelen en zo, maar die knopjes waren alleen niet heel duidelijk Dus na 2 weken had ik er alweer genoeg van |
|
nietmeer
|
Taz: oh juist. Net als digitaal het paard van Sinterklaas proberen te laten eten ook al was het ziek. Dan moest je 'm eerst aaien of borstelen, bleek. |
|
nietmeer
|
wortel: ja zoiets, maar dat had ik dan alleen nooit door Dus uiteindelijk was ie dood gegaan. Ben ik maar wat anders gaan doen. Ik ga zo es even kijken of ik een logo kan fabriceren Want op internet kan ik niks vinden |
|
nietmeer
|
Taz: veel succes met je logo. |
|
nietmeer
|
wortel: moet ik eerst nog ergens mijn tekenprogramma'tje terug vinden, want die zit ergens verscholen, en krijg ik meestal alleen te zien als ik een printscreen maak |
|
nietmeer
|
MS paint, Adobe photoshop, SA Illustrator en dan heb je nog heel veel online troep. |
|