|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.280 OTindex: 94.087
|
Quote @Sto: @Taz: je taz avatar bevat te veel details voor 50x50 pixels, hierdoor lijkt dat net een vurige staart te hebben, waardoor het net een eekhoorn is een beauty is hij iig niet |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@allone: dat is Tazmanian Devil nooit geweest |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Wat een lieve complimentjes |
|
nietmeer
|
@Sto: En bedankt @Roxichu naar mijn moeder geweest weer es in 3 weken En daar lekker gegeten, en veel tv gekeken. |
|
Sto Oudgediende
|
Taz: dan had je bek maar niet je halve lichaam moeten bestrijken . Welke programma's op tv gekeken? Of zo nu en dan wat programma tussen de reclames? |
|
Roxichu Erelid
|
Ik verbrand mijn bek aan de koffie. Waarom zijn maandagen altijd zo chaotisch sklfhskefjsdg. Laatste edit 04-11-2013 09:43 |
|
nietmeer
|
@Sto: ik was er om 12 uur en grotendeels Nickelodeon (H2O) gekeken, en later nog defilm op 3 Hoe overleef ik. Al had ik daar weer een gedeelte van gemist omdat tegen het eind ineens mijn oma ook nog op de stoep stond |
|
Sto Oudgediende
|
Taz: en je hebt je arme oma daar laten staan? @Roxichu: om eerlijk te zijn heb ik niks tegen maandagen, vind woensdagen meestal erger |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Het kind in je kwam naar boven? |
|
nietmeer
|
@Roxichu: ja dat heb ik bij mijn moeder wel vaker Ging nog net niet duimen |
|
Sto Oudgediende
|
k |
|
Roxichu Erelid
|
Juist. Als ik bij mijn moeder in de buurt kom, stel ik me juist volwassener op dan ik eigenlijk ben... Ieder zijn ding? |
|
nietmeer
|
@Roxichu: ieder zijn meug zei de boer en hij kuste het varken |
|
nietmeer
|
Ik ben helemaal nat en mijn jas houdt helemaal geen rwgen tegen en ik kom erachter dat ik dit uur ook vrij ven en ik ben pissig want mijn shit is nat en koud |
|
Sto Oudgediende
|
Goeiemorgen Alev! Fijn dat je jas zo goed ventileert, en dat je niet meteen hoeft te beginnen met school! |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Aww :c ~Geeft je warm vest~ Heerlijk he, maandagen ;c Wel fijn weekend gehad? Hoe is het met de vogeltjes? |
|
nietmeer
|
Alev: ook een goedemorgen |
|
nietmeer
|
Houd je bek |
|
Sto Oudgediende
|
Oke Miss Sunshine |
|
Roxichu Erelid
|
Ik mis de zon :c |
|
nietmeer
|
Ik ga maar es opstaan, want ik heb vandaag nog wat belangrijke telefoontjes te plegen Niet dat ik er zin in heb, maar ze moeten wel even gebeuren. |
|
Sto Oudgediende
|
De meeste hier zijn al lang opgestaan |
|
Roxichu Erelid
|
Yup c: |
|
nietmeer
|
@Sto: voordat ik ging slapen was het een uur om 3 vannacht dussss |
|
Sto Oudgediende
|
Mm kijken of ik straks wat nuttigs kan gaan doen Taz: lekker je ritme aan het vergooien? . Je plaatje heeft weer te veel detail, probeer alleen hoofd van Taz oid Laatste edit 04-11-2013 10:09 |
|