|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: "Kinderen brengen vrolijkheid in uw leven, zie voor gebruik de bijsluiter " Of je maakt er van: "Kinderen brengen vrolijkheid in uw leven, slik voor gebruik antidepresiva" |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Taz: Cola : schudden voor gebruik ! Mentos : Innemen met Cola ! |
|
nietmeer
|
Voor een lekker bruisend gevoel, stop cola met mentos in je smoel |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: *amuseert zich kostelijk * Laatste edit 05-11-2013 01:27 |
|
nietmeer
|
Mooi zo Ik ben wat moe dus ik ben een beetje traag. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Maakt niet uit hoor, ik ook en ben ook vaag |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Ik ga slapen, spreek je morgen wel weer. Ik val om van de slaap Bij de geboorte maakte je ouders het bonnetje kwijt, en nu is het huilen dat je ze niet kunt ruilen |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Ik ook , slaapse lekkers hoor . hahaha |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Ik heb ze in een blog gezet, dan kan ik ze nog eens terug lezen Welterusten *boink* |
|
nietmeer
|
Opeens raken de vogels in paniek en moet ik ze gaan kalmeren. Nachtgold zit nog wazig te kijken, maar Jeagermeister zingt hele liedjes. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Alev: Hoe gaat het eigenlijk met het smakken? En goedemorgen btw c: |
|
nietmeer
|
Goedemorgen |
|
Roxichu Erelid
|
Lekker geslapen? |
|
nietmeer
|
Tot een halfuur geleden wel, maar toen kwamen de kinderen van mijn zus ineens binnen en stond het licht voor mijn kamer aan en een herrie dat ze maakte En jij heb jij nog een beetje lekker geslapen? Je was gisteravond zo vroeg weg Laatste edit 05-11-2013 08:30 |
|
Roxichu Erelid
|
Lol. Kinderen. Ik was vroeg weg omdat ik nog even wilde douchen en boek lezen... Daarna wel goed geslapen, alleen werd ik om de zoveel tijd wakker... Erg irritant. Ik ben even archiveren. Ben ik er meteen vanaf vandaag. Laatste edit 05-11-2013 08:36 |
|
nietmeer
|
Kinderen ik hoef ze niet, je word er alleen maar moe van En ze komen altijd naar me toe van wil je met me spelen? Sodemieter een end heen, laat mij even lekker met rust of zo Vooral 's morgens vroeg Welk boek zat je te lezen , en hoe kwam het dat je om de haverklap wakker werd? Zie je zo Laatste edit 05-11-2013 08:40 |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Goeiemorguh! |
|
nietmeer
|
Goedemorgen sto |
|
Sto Oudgediende
|
Je avatar wisselt als ik op update klik |
|
nietmeer
|
oh? ik doe niks |
|
Sto Oudgediende
|
Zal de cache op het werk wel wezen |
|
nietmeer
|
dat zal het zijn |
|
Roxichu Erelid
|
Daar ben ik weer... Ey @Sto! Hoeist? Taz: Kinderen zijn wel leuk hoor, voor even... Ik weet niet of ik kinderen wil, hoef het ook nog niet te weten ook. Ik las 'De geheime taal van bloemen'... voor de derde keer Oh en dat wakker worden heb ik wel vaker, weet niet hoe 't komt... |
|
Roxichu Erelid
|
En toen waren ze weg |
|
Sto Oudgediende
|
Moest even wat labwerk doen, boel beetje opgeruimd daar . Met mij is alles goed hoor, met jou? |
|