De Biechtstoel |
yes_my_dear Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/22827.jpg) WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ich bin gespannt. Jullie weten haast nog meer van mij dan mijn naaste familie ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Jasjee
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/24806.jpg) WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Hahaha ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Denk dat dat wel voor de meeste hier geldt ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
idd ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) vraag2: als je nog een week te leven had, en geld speelt geen rol, wat zou je doen? |
|
yes_my_dear Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/22827.jpg) WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Still waiting voor de laatste vraag ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Nog 1 vraagje, wie weet hem, stel hem dan nu ! |
|
MitoThorson
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/24923.jpg) WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Vraag 3: welke extreme sport zou je echt heel graag een keer in je leven willen doen? |
|
Sto Oudgediende
|
Vraag 1: Wat zou je nooit maar dan ook echt NOOIT doen voor de liefde van je leven?
vraag2: als je nog een week te leven had, en geld speelt geen rol, wat zou je doen?
Vraag 3: welke extreme sport zou je echt heel graag een keer in je leven willen doen?
goedgekeurd! |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
goed gekeurd ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Jasjee
Oudgediende
|
goedgekeurd ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
*wacht vol ongeduld ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) * |
|
yes_my_dear Oudgediende
1: Wat zou je nooit doen voor liefde van leven: Ik zou nooit (meer) alles er voor opgeven en mijn vrienden laten zakken en over me heen laten lopen. Voor de rest. Al zou ik naar de andere kant van de wereld moeten verhuizen. Als het echt mijn grote liefde is dan komt het allemaal wel goed. Daarnaast als het echt mijn grote liefde is, hoef je er niet zo veel voor over te hebben, want dan gebeurt alles in overleg ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) 2: Nog een week te leven: Ik zou van het geld huizen kopen voor mijn vrienden en familie, gedeeltelijk aan een goed doel geven, ik zou een avond de bloemetjes buiten zetten, en dan uit een parachute springen zonder rugzak, heb geen zin om me die laatste paar dagen kut te voelen 3: Extreme sport: Ik zou heel graag willen bobsleeen en/of parachute springen. Maar omdat ik een heel zwakke rug heb mag dat niet |
|
Sto Oudgediende
|
eerlijke antwoorden ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) ik ben wel weer ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) , of kruip ik nu voor? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
je kruipt voor ik wou eerst ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Bedankt voor je antwoorden ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Vraag 2: Quote: en dan uit een parachute springen zonder rugzak, klinkt een beetje maf ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) zou je niet eerder uit een vliegtuig springen zonder parachute? ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) Ja Sto, je kruipt voor ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
dan ben ik na DFC ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
is goed stel nu eerst maar vragen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik ga er nu echt ernstig vandoor. Ben mn tijd aant verlummelen |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Dag YMD ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) was even in een plaagbui![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
DFC ik bedoelde: ik wou is geen woord ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Doeg Jasjee ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Weet ik: Doeg ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@ DFC: Vraag 1: Wat is het gekste wat je hebt gedaan met drank op? |
|