MyMiniCity geblokkeerd |
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ivm het grote aantal, spam zou ik bijna zeggen, links naar MyMiniCity en het stijgende aantal klachten hierover heb ik besloten deze links (tijdelijk) te blocken.
Met uitzondering van je persoonlijke pagina, profiel en blog, daar is het wel toegestaan. |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeie zet  Dat gebeuren is uitzonderlijk irritant |
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
alleen zullen anderen er niet blij mee zijn  maar ja, ik ben er wel blij om  |
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Bedankt.  |
|
|
daydreamer Erelid
 WMRindex: 1.458 OTindex: 344 T |
Jammer, maar wel begrijpelijk... |
|
|
Voogeltje
Administrator
Op je eigen blog, pp of profiel ben je vrij om het te plaatsen natuurlijk. Alleen op het forum begon het een beetje uit de hand te lopen. |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Zo zie je maar dat leden onderling dingen voor elkaar kunnen verpesten, gelukkig kan je nog links plaatsen op je blog enzo, dus het is niet zo heel erg  |
|
|
gwcbakker Oudgediende
 WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
't Schoot toch al niet op.  |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Jaah want dat was ook in een artikel, had er iemand een link gezet naar een youtubefilmpje van dat artikel zogezegd. Was het myminicity  Nouja beter zo denk ik dan  |
|
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Mjah, leuk allemaal maar ook in pm wordt t geblokt, en ook bij reacties op pp en blog en dat alleen omdat men niet even de desbetreffende spammers heeft gewaarschuwd maar gelijk een total recall erop heeft gegooid, flauw, onnodig en bwegh. Ugh, ikhebgezegd, puntnl |
|
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Een gedeeltelijke blok oké. Een algehele vind ik persoonlijk ook overdreven. Dan kun je beter de "spammers" waarschuwen en/of (tijdelijk) bannen.
Ze verpesten het voor de goedwillende personen...
En nee, ik heb zelf geen city... |
|
|
Voogeltje
Administrator
Het is zeker een heftige beslissing om het te blokken. Helaas is het niet een kwestie van even hier of daar blokken zo zit het systeem niet in elkaar. |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Voogeltje: Het is zeker een heftige beslissing om het te blokken. Helaas is het niet een kwestie van even hier of daar blokken zo zit het systeem niet in elkaar. geen probleem je weet het alternatief ik zal het nog iets opener maken en actief najagen op spammrdespam http://mycity.herauthon.nl aangezien ik al TWEE dagen zonder zat (niet de drank of het voedsel) kan het zijn dat de site even onbereikbaar blijkt/blijft - mocht dat niet zo zijn geef het even aan.. de helpdesk van ziggo kon niets vertellen over een probleem we zijn weer terug.. |
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik denk dat een flinke waarschuwing met eventueel tijdelijke ban voldoende effect had gehad  |
|
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik vind het een logische zet, gooi die handel even op je eigen site als je dan zo graag een ideale samenleving wilt bouwen. Besef echter 1 ding ook; in een ideale samenleving kom je rotte peren ook tegen. |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote RonHee: Ik vind het een logische zet, gooi die handel even op je eigen site als je dan zo graag een ideale samenleving wilt bouwen. Besef echter 1 ding ook; in een ideale samenleving kom je rotte peren ook tegen. ideaal is iedereen aan de dope en gelukkig onwetend.. we zijn er bijna.. |
|
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Even ad info voor Heraux: Ik gebruik geen dope, drink hooguit een biertje op zijn tijd. Dus spreek voor jezelf, niet voor mij. |
|
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
http://waarmaarraar .my mini city.com/ |
|
|
Ecosiste-M Senior lid WMRindex: 207 OTindex: 13 Wnplts: blerick S |
kan dus toch  (btw wat is myminicity?) |
|
|