The story of WaarMaarRaar nl |
DEiE Lid WMRindex: 62 OTindex: 11 Wnplts: Den Haag
|
waarmaarraar stond een paar weken geleden in de veronica. zo ben ik hier gekomen |
|
Uncle John Erelid
WMRindex: 1.122 OTindex: 312
|
Zo zie je maar. WMR wordt (of is al) landelijk beroemd! |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Zeldzaam genoeg,een portie gezonde relativering minimaal 3 maal daags tot je nemen. Keep up the Good Work ;) |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Servertjes van dell. Geen problemen mee neem ik aan? Op mijn stagebedrijf lopen ze goed ^^. |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Dit topic mag ook wel sticky worden vind ik, of een "about wmr link" links in de lijst erbij!
Binnen deze site Home Tags Forum F.A.Q. T-shirt bestellen "About WMR." WMR Feestje!
Opmerkelijke Quiz 5. |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
Inderdaad is een "Over WMR" een leuke toevoeging... Leuk om het verhaal achter zo'n site eens te horen.
En ook namens mij: GA ZO DOOR!! |
|
Mariska Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 11 Wnplts: Middelburg
|
Keep on the good work!!! egt suprsite. k lees vaak even de kopjes en een paar artikeltjes voot ik terugga naar de dagelijksterugkeerende hel, beter bekend als huiswerk |
|
Sietze Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 23 Wnplts: Nabij Drac S |
Tja, ook ik ben hier een soort van, via google gekomen. Stond bij gmail bij de webclips.
|
|
miss Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 6 S |
via Google net als iedereen. Check WMR altijd smorgens op mijn werk |
|
nielsano oud Forum Moderator WMRindex: 242 OTindex: 102 Wnplts: almere S |
hier heb ik ook nog eens een bijdrage aan gelevert erg leuk |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote miss: via Google net als iedereen. Check WMR altijd smorgens op mijn werk Ik vaker in 'n vrij uur op school, wanner ik geacht word huiswerk te doen... |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
JIj ook al Ikke..? Hier op school hebben ze nog geen Internet.. Wel flatscreens en Pentium 4 processors, maar geen Internet.. |
|
Ikke Oudgediende
Quote Jannick: JIj ook al Ikke..? Hier op school hebben ze nog geen Internet.. Wel flatscreens en Pentium 4 processors, maar geen Internet.. Lol... geen internet Bij ons hebben ze geen echt systeembeheer, alleen maar holbewoners |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
bij ons hebben ze een f* systeembeheerder + controlcenter waar de hele dag iemand zit.. als er een site tussenkomt die niets met school te maken heeft, kan die beheerder dat binnen 2 seconden zien en dat wordt ook nog een maand ofzo opgeslagen |
|
Ikke Oudgediende
Wij booten gewoon steeds linux livecd's |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikke die krijg je hier niet eens opgestart als je iets opstart buiten de pc om dan krijgt t controlcenter meteen een berichtje met de precieze dingen die er gebeuren... |
|
Ikke Oudgediende
bij ons hebben ze alles via windows 'beveiligd', maar alsj dus 'n linux cd boot, wordt windows niet opgestart, dus ook de 'beveiliging' niet En we hebben sowieso 'n batch-script om de admin-wachtwoorden uit 't register te halen We zijn nu bezig met 'n 'virus', dat zich door 't netwerk gaat verspreiden en op alle computer Firefox gaat installeren |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Er was eens... |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
|
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Ikke: Quote Jannick: JIj ook al Ikke..? Hier op school hebben ze nog geen Internet.. Wel flatscreens en Pentium 4 processors, maar geen Internet.. Lol... geen internet Bij ons hebben ze geen echt systeembeheer, alleen maar holbewoners Wie is bang voor rood, blauw grijs en internet? |
|
nietmeer
|
@Dniworrom. Hoe begin je een forum...Men neme een domeinnaam, betaald daar netjes voor en doe ermee wat je wilt. En zorg dat je capslocktoets uit staat of doe net als ik, verwijder deze toets |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik zie een PhP product met een tentje als logo.. zit ik warm? |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
bedankt |
|
Ikke Oudgediende
Je kunt 'n forum beginnen door de WMR server te hacken, en alle PHP scripts te jatten.
Wat je ook kunt doen is even googlen, de meeste forums zijn gebouwd om 1 php pakket... |
|