|
nietmeer
|
ik vraag me af of het wel in de normale winkel is te kopen, dat ghee, want ik heb er nog nooit van gehoord |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Als het goed is zou het in de supermarkt te koop moeten zijn. Maar ik haal het altijd bij de poelier. Bij de supermarkt zou je het bij de oosterse producten moeten zoeken. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: zal ik doen als ik weer is in een supermarkt kom |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.514
|
Bookwurm: @WMR-kok: ja.. het is typisch indisch.. en vaak ook in reform-huizen te verkrijgen .. maar ook goed zelf te maken, je hoeft alleen maar boter lang en zachtjes te verwarmen zodat de olie zich scheidt van de andere deeltjes .. lekker scheikundig, Bookwurm |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@allone: In de Afrikaanse keuken wordt het ook vaak gebruikt. |
|
nietmeer
|
Quote @allone: .. lekker scheikundig, Bookwurm kheb niks met scheikunde kdoe namelijk d elektro khaalde alleen wat herinneringen op van de middelbare school |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.514
|
@WMR-kok: waarschijnlijk omdat het langer houdbaar is dan boter, en dus voor hete landen (en ev zonder koelkast) veel handiger |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
oeps blogpost verwijderd gelukkig wel m'n eigen blogpost en niet die van een ander, maar toch niet zo handig nou, heb echt geen zin om hem weer helemaal opnieuw te maken laat maar zitten dan |
|
nietmeer
|
Blont |
|
nietmeer
|
@Delenn: die ene blog met die bewerkte foto's?? dat merkte ik, want ik wou een reactie erop zetten en in ene was de blog weg |
|
Delenn Oudgediende
ja die ja, ik zie jouw reactie wel staan links maar kan er niet naartoe @banaal: ja echt he ik kreeg zelfs nog een waarschuwing of ik zeker was en ik klikte gewoon door |
|
nietmeer
|
'Cause I'm sexy and I know it! |
|
Delenn Oudgediende
banaal |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Tijgerrrr |
|
nietmeer
|
@Delenn: Je kent dat liedje toch wel? |
|
Delenn Oudgediende
ja helaas wel ja |
|
nietmeer
|
@Delenn: ik had er iets ingezet dat ik het ermee eens was met 2 andere personen van dat de originele mooier zijn dan de bewerkte. @Mmore: |
|
nietmeer
|
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Banaalfaal, no embedding here |
|
nietmeer
|