|
nietmeer
|
@Wolfje: Ja oke dan zijn jullie dus gewoon zwak van geest |
|
nietmeer
|
@Wolfje: ... @Banaal: kdoe een opleiding in de techniek... is dat niet mannelijk?... |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
*begint weer een taart in banaals gezicht te gooien* |
|
nietmeer
|
Banaal: de slang/duivel heeft eva zo omgepraat met mooie verhaaltjes, zodat ze het deed. de slang/duivel maakte het veel en veel mooier dan het was. ik heb mn bijbel thuis liggen, maar anders had ik de tekst waar het precies in staat aan je kunnen laten ziengenesis 3:1-7 1 Van alle in het wild levende dieren die God, de HEER, gemaakt had, was de slang het sluwst. Dit dier vroeg aan de vrouw: ‘Is het waar dat God gezegd heeft dat jullie van geen enkele boom in de tuin mogen eten?’ 2 ‘We mogen de vruchten van alle bomen eten,’ antwoordde de vrouw, 3 ‘behalve die van de boom in het midden van de tuin. God heeft ons verboden van de vruchten van die boom te eten of ze zelfs maar aan te raken; doen we dat toch, dan zullen we sterven.’ 4 ‘Jullie zullen helemaal niet sterven,’ zei de slang. 5 ‘Integendeel, God weet dat jullie de ogen zullen opengaan zodra je daarvan eet, dat jullie dan als goden zullen zijn en kennis zullen hebben van goed en kwaad.’ 6 De vrouw keek naar de boom. Zijn vruchten zagen er heerlijk uit, ze waren een lust voor het oog, en ze vond het aanlokkelijk dat de boom haar wijsheid zou schenken. Ze plukte een paar vruchten en at ervan. Ze gaf ook wat aan haar man, die bij haar was, en ook hij at ervan. 7 Toen gingen hun beiden de ogen open en merkten ze dat ze naakt waren. Daarom regen ze vijgenbladeren aan elkaar en maakten er lendenschorten van. hierin kun je zien dat de duivel/slang zo... |
|
Wolfje Oudgediende
|
*is erg blij* |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Ik ken Genesis. Maar feit blijft dat ik het jullie schuld vind Wat voor opleiding doe je? |
|
nietmeer
|
Banaal: zo heeft ieder z´n mening...
`Technicus Middenkader Engineering´ |
|
Wolfje Oudgediende
|
@bookwurm op wat gebied leer je?? |
|
nietmeer
|
@Wolfje: ff makelijk gezegd, elektro installatie |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Lijkt me inderdaad dat je dan met nie tveel andere meiden in de klas zit |
|
Wolfje Oudgediende
|
bookwurm dat vroeg masterpiece ik zit op wolfjes naam te chatten |
|
nietmeer
|
Banaal: kheb geluk kzit met 2 andere dames in de klas @Wolfje: / @Masterpiece: ken jou (masterpiece) denk ik niet , maar als nog vind ik dit ook gemakkelijk om uit te leggen dan dat ik echt specifiek dingen moet uitleggen |
|
Wolfje Oudgediende
|
Masterpierce doet Automotive Engineering Masterpiece is de vriend van wolfje maar komt hier niet zo vaak |
|
nietmeer
|
@Wolfje: ik kom er nu pas achter dat die masterpiece van jou hier al 2 jaar lid is |
|
nietmeer
|
@Wolfje: / @Masterpiece: dat had ik al opgezocht maar dat je de vriend bent van Wolfje wist ik niet, maar ik had er al wel een vermoeden van |
|
nietmeer
|
mn warme chocomelk is koud |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik ben hier eigenlijk nooit Al 2 jaar lid hier |
|
nietmeer
|
Bookwurm: dan lees jij niet zo vaak wolfjes blog @Masterpiece nou ja het word je tweede jaar laat ik het zo zeggen |
|
nietmeer
|
Tazmanian Devil: doe ik ook niet ik kijk zowat nooit naar de blogs van iemand behalve als ik de titel links zie |
|
nietmeer
|
hallo iedereen |
|
nietmeer
|
|
|
Wolfje Oudgediende
|
nou wolfje blogd ook niet meer zo vaak ben een hele boekenreeks aan het lezen |
|
nietmeer
|
Ik ben nu aan het nablijven, maar ik mocht gewoon in de mediatheek gaan zitten |
|
nietmeer
|
@Wolfje: welke? mamameisje: nablijven?...voor wat? |
|
nietmeer
|
|
|