|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
Bookwurm: |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Friso in de lawine? Niet meegemaakt, wel gelezen... |
|
WMR-kok Oudgediende
@MuseMatt: Ik hoop dat ie de rekening zelf mag gaan betalen. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Hij zal vast wel een zorgverzekering hebben |
|
WMR-kok Oudgediende
Hij is buiten de piste gaan skiën, dus is het op eigen risico. |
|
nietmeer
|
Quote @MuseMatt: Hij zal vast wel een zorgverzekering hebben Thank god voor mij ook dat die dingen tegenwoordig bestaan |
|
WMR-kok Oudgediende
Banaal: Toch maar nachecken of het voldoende dekt, er worden steeds meer dingen geschrapt. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Oh ik heb ook aanvullend. En ik heb berekend dat mijn geintje IZZ ongeveer een ton heeft gekost |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ik heb door mijn astma ook aanvullend nodig. Gelukkig maar... |
|
WMR-kok Oudgediende
Banaal: Dan valt het nog mee, ik denk dat het van mij duurder was. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Ja 1 week intensive care a 3500/dag. 2 weken verpleeg van 1500/dag. 8000 aan snijwerk en dan nu nog thuiszorg, buttload aan verband materiaal en 3 uur revalidatie per week |
|
WMR-kok Oudgediende
Hersenoperatie van 4,5 uur, 6 dagen IC, 4 dagen ziekenhuisbed, medicijnen à 52 euro per 8 weken (vanaf 2007). Dat was 1 geval. plusminus 15 x operatie aan het achterwerk. keer of 10 MRI-scan. 14 dagen ziekenhuis voor onderzoek. Testen onderzoek in Rotterdam (genetica). ect. En nu 1 x per 2 weken lymfvatendrainagetherapie. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ik laat jullie wel even aan de 'mijnziekteisduurderdandejouwe-wedstrijd' |
|
nietmeer
|
oeh oeh oeh ik doe ook mee één ambulancerit met sirenes en lichten, an elkaar genaaid op de EHBO en erm... dat was het wel was op een puntenhek gevallen, moes weer aan elkaar genaaid worden maar even voor Banaal, ik was echt onder de indruk van al die ingrepen echt, heftig |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik zal eens mee doen! Röntgenfoto voor m'n enkel en ingewikkeld! That's all! |
|
nietmeer
|
DEvH: Tja ik ben wel van het "als je het doet, doe het dan meteen goed" 3x in 2 dagen tijd geopereerd, en 3 dagen voor lijk/cyborg spelen op de intenseive care, daarna namen de hoeveelheid aan draadjes en infusen langzaam af |
|
nietmeer
|
Banaal: dat ken ik, al die draadjes en dingetjes Maar dan van mijn vader. Is een bizar gezicht, lijkt inderdaad net een cyborg |
|
WMR-kok Oudgediende
DEvH: Ook eens een keertje een ongeluk gehad en toen kwam er ook een ambulance. Ik denk dat 1 van de personen van de ambulance de ziektewet ingegaan is nadat ik in de ambulance getild ben met een brandcard. Die had zich aan mij vertild. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: die heeft dan niet opgelet bij de lessen maar hoe is het nu met je, Banaal? |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
DEvH: Gaat al een stuk beter, maar ik ben nog lang niet waar ik zijn moet, dus dat wordt ngo veel oefenen. Maar ik ga nu ffkes koken dus bai!
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: hahaha nee, daar verkijk je je op maar dan nog, je moet sowieso bepaalde technieken toepassen, wil je je rug heel houden maar kon hij wel gezellig naast je in bed liggen? Banaal: kook ze en eet ze daarna |
|
WMR-kok Oudgediende
Banaal: Ik zat je blog net te lezen. Beterschap Erik. En eet smakelijk. Met de gestegen prijzen win jij het Banaal. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: zeker ben blij dat ik nog nooit onder het mes hoefde... |
|