WMR 15 jaar |
ThinkManify Senior lid WMRindex: 93 OTindex: 987 Wnplts: Ommen, OV T S |
Quote: Uit Museumbezoeker Sydney mag kleren uit doen: Quote @Grouse: Alleen toegankelijk voor mensen met kunstmatige ledematen en siliconenimplantaten Kunstgebitten mogen natuurlijk ook. Het moet wel kunst blijven Quote @Mamsie: Quote: Met de tours moet 'de barrière tussen kunstenaar en publiek worden geslecht'. Jaja met het blote geslacht dus... Quote @Mikepower: "Als je mag afgaan op de naaktstranden hier, is Sydney dol op blote mensen." Wie is Sydney? Quote @AadjeB: wisselgeld in je hol ???? Quote @EruYagami: Sta je dan wel of niet voor lul in dat museum? Quote @Iwaki: Quote @EruYagami: Sta je dan wel of niet voor lul in dat museum? jazeker. en de entree is ook niet voor de poes. dus als je niet genoeg geld hebt. sta je daar voor de kat zn roze binnenzijde. |
|
|
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
|
|
Quote: Uit Rechter: Porsche niks voor een vrouw: Quote @omabep: Wat erg als je rijk bent en niet aan je klompvoet geholpen kan worden Quote botte bijl: Quote Vailan: Waarom een rijverbod? Als ze echt zo'n snelheidsmaniak is moet d'r rijbewijs gewoon worden ingevorderd . dit is Belgie Quote @Blixa: Helemaal gelijk die rechter, een Lamborghini past waarschijnlijk veel beter bij haar |
|
|
|
Quote: Vloeken tegen WC toegestaan: Quote @Migi: Die kan weer een potje breken Quote De Paus: Je moet mij eens horen als mijn Pausmobiel weer eens niet wil starten . Gelukkig valt dit onder de vrijheid van meningsuiting. Quote Kpuc: Straks eist zo'n pot nog dat er een maximum gewicht aan dropload komt Quote @The Mask: Vuile pot Quote @gwcbakker: Quote M-Cyclone: De WC heeft het weer gedaan. Ach heeft ie toch schijt aan! Quote @BonVivant: Potverdomme rotpot, klinkt eig. wel discriminerend als je nog rustig wilt schelden. Quote @Boefje: Wat maakt het nou uit of je scheld tegen/in je pot Je mag toch ook lekkere vieze geluiden maken op de pot En je spoelt ze gewoon daarna door |
|
Quote: Ik rukte niet, ik speelde luchtbanjo: Quote @Mamsie: Quote: De rechter was het met hem eens dat mannen regelmatig heel onschuldig hun edele delen betasten in verband met een jeukje Nou, dat heeft zich gelukkig totnutoe aan mijn waarneming onttrokken! Quote @nxttrain: Was het de trein van Basingstoke naar Reading en niet van Basisstok naar Ready... Quote @Henze: ja joh..besmeur het prachtige instrument de banjo maar met je smerige fratsen... Quote @BatFish: Quote @hellborg: banjo maakt toch andere geluiden? , zeker als je er aan rukt! Quote @EruYagami: Dat is dus de nieuwe benaming voor het mannelijk geslachtsorgaan: luchtbanjo! |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.007 OTindex: 93.473
|
20 miljoen euro voor antieke chineze schaalQuote @ledi: Leuk kommetje. Bij Blokker zijn ze wat goedkoper. Quote @Mamsie: 20 miljoen op een veiling, jaja Ik moet altijd zo lachen, vaak schrijven ze dan dat een kostbaar stuk "onder de hamer" gaat. En dat zie ik dan heel beeldend vóór me! |
|
allone Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
|
|
Quote: Uit Geit trolt NS: Quote @johndebest1: geit faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Quote @ledi: Die agenten hadden meteen hun gymuurtje gehad. Laatste edit 10-04-2012 09:49 Quote @Blixa: Hebben ze net zo'n campagne gestart tegen spoorlopen, is er altijd wel een of andere geit die er niks van snapt Quote @Mamsie: Vooruit met de geit!!!! |
|
Quote: Uit Magnetische vrouw heeft lichaam vol keukenspullen: Quote @Tjekr: ze owned uri geller Quote @emmertje: Die 160V heeft mevrouw dus statisch geladen ... Nou ja, beter elektrisch geladen dan elektrisch gebraden Quote @emmertje: Quote joop23: Het lijkt me niet heel leuk om haar partner te zijn.. Ze is toch zeer aantrekkelijk! Quote @mla: Quote emmertje: Quote mla: Hoera! De eerste vrouw bij wie een bankpas écht 'veilig' is! (want onbruikbaar) Een bankpas heeft deze vrouw niet nodig; het geld blijft zo al plakken aan deze vrouw Klef mens dus! |
|
Quote: Uit Zwemmer bijna onthoofd door Boat Race: Quote @nxttrain: Quote: "Hij had zijn hoofd kunnen verliezen", zei een geschrokken Britse commentator op tv. Je hebt je hoofd toch al niet bij om op dat moment daar te gaan zwemmen. Quote @Mamsie: Quote: Zwemmer bijna onthoofd door Boat Race Geen probleem, hij gebruikte het toch niet. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Stoney Erelid
WMRindex: 355 OTindex: 1.337
|
Alev: voel me wel vereerd dat je mij er tussen zet xD |
|
allone Oudgediende
|
advertentie: wie bezwangerde mij tijdens concert?Quote @Mamsie: Quote: 'man met een blauwe hanenkam en tongpiercings'.
En nou maar afwachten wat er straks bij haar uit het ei kruipt! Quote @JaapB: Quote: De vrouw omschrijft haar eenmalige sekspartner in de advertentie als een 'man met een blauwe hanenkam Zo komen de verhaaltjes de wereld in. Volgens de origine advertentie ( klik hier) was die hanenkam toch echt rood. Op die manier komt dat arme babytje er nooit achter wie haar/zijn vader is. |
|
allone Oudgediende
|
Quote @Mamsie: Quote: naar het toilet als u dit twee dagen van te voren aangeeft En dan te horen krijgen dat de aangevraagde tijd al bezet is! |
|
allone Oudgediende
|
Chocopops_krijgt_de_schuld_van_zwaarlijvigheid[ Quote @coyote: Quote idsje: Quote ronmij: een chocopopshopverbod invoeren .FF mijn beeldscherm schoonmaken want ik heb net geprobeerd het uit te spreken Haha, je hebt gelijk, onuitspreekbaar en dus onuitvoerbaar, een tongbreker. Braken ze de tong maar, aten ze tenminste wat minder. Quote @Jan-Willem: Quote ronmij: Quote Jan-Willem:
slechstschrijvend, das pas een tongbreker xD blijkbaar ook een pennenbreker want je mist een T you beat me there (laat ik maar geen commentaar geven op het woord pen... ) Quote @Remon: Quote PP: je moet natuurlijk wel bewegen ,en niet voor je hut blijven zitten de hele dag. Ze bewegen ook! Arm naar kom, arm naar mond, slik, herhaal |
|
allone Oudgediende
|
Quote SamuiAxe: "Hij schonk hem in een Londens hotel een staal van zijn sperma...."'Dan dringt zich toch de vraag op waar Wacko Jacko dat staaltje bewaarde, in zijn mond? Quote @yerbouty: @Emmo: Quote: Hoe lang blijft sperma op die plaats bruikbaar? Zou jij deze hoogst interessante vraag hoogstpersoonlijk proefondervindelijk willen onderzoeken? Quote @Emmo: @yerbouty: Ik denk dat m'n "smiley" bij mijn reactie voldoende indicatie geeft over mijn gevoelens betreffende dit onderwerp Quote @yerbouty: @Emmo: Voor de wetenschap en het belang van de mensheid moet je soms door de zure appel heen bijten! Quote @Lennie: Quote: Fiddes beweert dat hij Jackson in een Londens hotel een staal van zijn sperma schonk. Hoe moet ik dat nu weer voorstellen? Michael vraagt: Hee Matt, geef me eens wat van je sperma? Matt: Tuurlijk jongen, hierzo! Dat kind wordt een jaar later pas geboren. Waar heeft hij dat sperma dan zolang bewaard? Ik vind het maar een vaag verhaal... Quote @Emmo: Quote @yerbouty: @Lennie: Het sperma is dus blijkbaar 3 maanden bewaard en omdat we nog geen antwoord van Emmo hebben weten we nog niet van de hoed en de rand! "Aangezien dat sperma drie maanden oud was, zul je minimaal die tijd op een antwoord moeten wachten", sprak hij met volle mond |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ok klaaaaaaaar met quadrupleposten piepels! |
|
nietmeer
|
Oh oh, @Delenn gebruikt rood. Ren voor je leven! Edit Delenn: ga jij eens even snel ontopic |
|
selmaatje1 Senior lid WMRindex: 225 OTindex: 172 Wnplts: Groningen S |
Hoe kan dat? het is toch 10? |
|