WMR 15 jaar |
nietmeer
|
@selmaatje1: We verzamelen nu al grappige reacties, om deze als een boekjeaan Voogeltje te geven, als WMR 15 jaar is. |
|
selmaatje1 Senior lid WMRindex: 225 OTindex: 172 Wnplts: Groningen S |
o het spijt me |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.007 OTindex: 93.473
|
Brit_drinkt_zich_dood_met_halve_liter_wodkaQuote @Popeye: Quote: een halve liter wodka ineens te legen. Dit lukte hem in vier seconden komen doden ook in de guinness book of records? Quote @ticktack: Quote Lennie: @Popeye: Nee, die komen in het lijkenhuis! Nou moeten ze wel zorgen dat ze hem niet te vlug gaan cremeren....met al die drank in zijn lijf...... Dan heet het geen cremeren meer maar flamberen..... Quote @Ethanol: Quote Mugaru: Tja... niet eens coma zuipen.. maar gewoon DOODzuipen -_- dom dom dom. Coma zuipen is ook zo 2009. Doodzuipen is helemaal 2010 |
|
allone Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
|
|
jorikf Lid WMRindex: 12 OTindex: 52
|
Is he boek al klaar ofzo..? , of reageert er niemand meer.. |
|
ThinkManify Senior lid WMRindex: 93 OTindex: 987 Wnplts: Ommen, OV T S |
@jorikf: Het boek is nog niet eens compleet, zal heel binnenkort wel weer een artikel posten. |
|
nietmeer
|
Offtopic: Uit Vlag op zijn kop op KLM toestel. Quote @heraux: Altijd handig...als je even met de neus in aardse zaken zit... van WIE is dit toetsel.. aha.. KLM.. ok, komen jullie dit eens even opruimen, ja! |
|
ThinkManify Senior lid WMRindex: 93 OTindex: 987 Wnplts: Ommen, OV T S |
Ik word weer actief, instant forum post |
|
SilverWing Erelid
WMRindex: 573 OTindex: 854 S |
Quote @ThinkManify: @jorikf: Het boek is nog niet eens compleet, zal heel binnenkort wel weer een artikel posten. |
|
nietmeer
|
Quote @allone: Quote wortel: Je neemt me de woorden uit de mond wortel: sorry, wil je ze terug hebben? hoop dat je je tanden al had gepoetst |
|
allone Oudgediende
|
Quote wortel: Quote @allone: Quote wortel: Je neemt me de woorden uit de mond wortel: sorry, wil je ze terug hebben? hoop dat je je tanden al had gepoetst ???? |
|
nietmeer
|
Uit Sam-mies Off-topic hoe-kie We wil-den bei-de de-zelf-de vraag aan hem vra-gen. Jij klonk zo lek-ker ad rem Was dat je vraag? |
|
allone Oudgediende
|
wortel: nou, nee, eigenlijk was mijn vraag, waarom je dit quootte? |
|
nietmeer
|
@allone: We sprok-ke-len leu-ke re-ac-ties hier. Dit was er een. |
|
allone Oudgediende
|
wortel: ooww, had al weer niet door op welk forum we zaten.. sorry |
|
nietmeer
|
@allone: geeft niet Van sor-ry krijg ik de krie-bels. Geen pro-bleem, jôh! |
|
nietmeer
|
Het is de bedoeling dat je reacties uit artikelen haalt. Niet uit topics. Het is ook fijn dat je linkt naar het artikel. |
|
nietmeer
|
Alev: Ow... |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Uit het artikel: Dinosauriers hadden geen veren nodig om te vliegen
Quote Taz: Quote SamuiAxe: Overigens, als ik mij goed herinner waren de Microraptors niet geheel bevederd, slechts gedeeltelijk. Ik wist wel dat je heeel oud moest zijn Laatste edit 24-09-2013 14:07 |
|
nietmeer
|
|
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: Alev: hee dit forum was al helemaal in het vergeethoekje geraakt, goed dat jullie het niet vergeten zijn.. want er zijn nog steeds leuke reacties.. natuurlijk |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.677 OTindex: 28.577
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|