|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Supermeid01: nou... wanneer een wijsneus een andere wijsneus ergens op wijst, dan zijn er geen winnaars Enkel verliezers @Delenn: *doet schouderklopje geven* Ik ben een boot |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Delenn: volgens mij 1:2 in dit geval, maar voor een lens die voornamelijk voor zoom is verwachtte ik ook niet anders... |
|
Delenn Oudgediende
als je hem niet als macro koopt maar als zoom en af en toe macrofoto's schiet is dat geen probleem inderdaad |
|
MuseMatt Oudgediende
|
@Delenn: als ik een macro lens zou willen dan zou ik toch echt een speciale macrolens willen |
|
Delenn Oudgediende
ja precies waar ga je die lenzen uitproberen? winkel of kennis/vriend? |
|
MuseMatt Oudgediende
|
De ouders van mijn vriendin hebben de twee lenzen, en aangezien ze zelf nu L glas hebben zijn deze in de verkoop |
|
nietmeer
|
kben er weer, kmoest ff van lokaal verwisselen @Deus: kheb het niet gegoogled...moet dat dan??? |
|
Delenn Oudgediende
ah, dus misschien nog een extra mooi prijsje voor jou? |
|
MuseMatt Oudgediende
|
@Delenn: mwah ik verwacht niets speciaals Ik merk dat de Sigma in elk geval wat steviger aanvoelt en minder wegzakt als hij met de punt naar beneden hangt. |
|
nietmeer
|
Ik moet waarschijnlijk een bril of lenzen |
|
|
Sexy Maar hoe komt dat zo? |
|
nietmeer
|
nou, ik heb een lui oog, en ik heb sterk het vermoeden dat mijn goeie oog een beetje aan het aftakelen is, want ik heb steeds meer moeite om dingen van veraf te lezen |
|
|
Ach so. Wat gaat het worden? Een bril of lenzen? Of laser-eye-surgery? |
|
nietmeer
|
Banaal: kheb zelf ook een bril en er zijn best wel gnoeg variaties in montuurs als je een bril neemt i.p.v. lenzen |
|
nietmeer
|
ja ik moet eerst maar eens een opticien lastig gaan vallen, maar ik denk dat ik maar weet niet wat ik dan zou kiezen |
|
alexpiqu Senior lid WMRindex: 134 OTindex: 143
|
Pff.. Ik wil ook een bril .. Mja, een bril met enkel normale glazen er in is ook weer zo wat. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
I am more talented than all of you. I see that clearly now. It’s Brittany. Bitch. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Als jij echt getalenteerder zou zijn dan ik, dan heb ik nu nog een reden om een eind aan mn leven te maken |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Banaal: Tis maar een quote hoor. No need to be melodramatic. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: quote het dan of zet het tussen sterretjes zoals deze * |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Of quote het gewoon niet 't draagt niet echt bij aan het onderwerp van Banaal's slechtziendheid |
|
nietmeer
|
Ik ben minder-dan-perfect-ziend JA |
|
nietmeer
|
Banaal: wees blij dat je nu pas last hebt van slechtziendheid, want ik hem al vanaf mn 14 of 15e, maar volgens mij 14 |
|
|
Is slechtziendheid mannelijk? |
|