|
nietmeer
|
Quote Banaal: Bookwurm: Pics or it didn't happen dus je wilt foto's zien voor je het gelooft?? |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote @Delenn: lezen wat er staat! ze zeggen niet dat je niet mag voelen, ze VRAGEN hoe je dat kunt voelen als je iemand nooit ontmoet hebt Loverboys zijn goede praters. |
|
nietmeer
|
Dat klopt, boekenworm |
|
nietmeer
|
Trouwens @Supermeid01: Heb je hem een keer gezien, of kan het net zo goed een vetklep van 50 zijn die zich op kindertjes aftrekt? |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Oke ehm. Dit komt een beetje te dichtbij. Ik ga nokken, later. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Banaal: Trouwens @Supermeid01: Heb je hem een keer gezien, of kan het net zo goed een vetklep van 50 zijn die zich op kindertjes aftrekt? en met zien bedoel je bewegend beeld en niet een foto, neem ik aan? |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Ik mag een nieuw productassortiment invoeren hiero op stage. Best vet |
|
nietmeer
|
|
|
|
wel... wat een weertje he |
|
nietmeer
|
ja, redelijk apart voor de tijd van het jaar, maar ik kan wel mijn stiefmoe uitlachen want die loopt te snotteren als een malle |
|
|
Toch nog een voordeel van thuis bivakkeren |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
dichtbij? er is niks gezegd ...ik zeg maar niks over persoonlijkheidsproblematiek zoals ontwijkend gedrag enzo... |
|
Blackbird Senior lid WMRindex: 186 OTindex: 242 Wnplts: Hengelo
|
Haha, hooikoorts komt weer op . Hier thuis lopen ze ook te snotteren. Zo maar een lekker schepijsje halen misschien? |
|
nietmeer
|
@Delenn: misschien zit ik wel een heel eind de goeie kant op te gissen |
|
|
Banaal: misschien inderdaad. Maar als dat zo is, dring je toch niet door (als dat de bedoeling was). |
|
nietmeer
|
ik kwam vandaag trouwens in het ziekenhuis echt een klein sletje tegen. Was een kindje dat rondliep en zomaar d'r luier uittrok, pontificaal bij de hoofdingang |
|
nietmeer
|
Banaal: ben je nu overtuigd dat ik vrouwelijk ben??? |
|
nietmeer
|
Bookwurm: ja deels, maar om een foto die het compleet uitsluit ga ik maar niet vragen |
|
Delenn Oudgediende
Banaal: jong geleerd oud gedaan? |
|
|
Quote Banaal: maar om een foto die het compleet uitsluit ga ik maar niet vragen Je bent veranderd *pinkt traantje weg* |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Quote @Dionos: en met zien bedoel je bewegend beeld en niet een foto, neem ik aan? bewegend beeld kan ook gefaked worden. Als je het zeker wilt weten moet je webcamert vragen iets te doen wat te raar/uniek is om voor op genomen te hebben. Zoals een afbeelding laten uitprinten met een unieke krabbel die je zelf gemaakt hebt en die voor de webcam houden. En dan weet je alleen nog maar zeker met wie je zit te chatten |
|
nietmeer
|
|
|
|
De oude Banaal zou t wel gevraagd hebben |
|
Delenn Oudgediende
Quote @Dionos: De oude Banaal zou t wel gevraagd hebben eens |