|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@Dionos: wasn't it a yellow lemon tree? G2G, Au revoir. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Supermeid01: yellow lemon tree is van die dude met de bril (lenon?), yellow submarine is van een jongens/mannen groep,, volgens mij tenminste, ik ben niet zo thuis in muziek |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
Deus Erelid
|
|
|
|
Lenon zat in the Beatles. Yellow submarine is van The beatles. Yellow lemon tree is van een andere band |
|
nietmeer
|
@Deus: alright, in the eternal pit of fire you go... Lemon Tree is van fool's garden, en Yellow Submarine is van de Beatles yay google. |
|
Deus Erelid
|
@Dionos: oké maar die fool's garden waar DEvH het over heeft zal wel een mannen/jongensgroep zijn -kansberekening- dus huppa. 50% correct DEvH, too much effort |
|
Supermeid01 Erelid
Ben er weer. |
|
|
Ta-da-da-dam |
|
Supermeid01 Erelid
@D? |
|
|
Dat is zo'n piano-aanslag-iets, wat soms in mijn hoofd afgespeeld wordt als ik dingen zie / lees |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
bach? Quote @Deus: @Supermeid01: yellow lemon tree is van die dude met de bril (lenon?), yellow submarine is van een jongens/mannen groep,, volgens mij tenminste, ik ben niet zo thuis in muziek echt? ff serieus? zeg dan niks |
|
|
|
|
Delenn Oudgediende
welke? edit: luchtalaaaaaaaarm edit2: tis al klaar |
|
|
Ik ken eigenlijk niets van Rachmaninov. Maar volgens mij was het stukje in mijn hoofd van Beethoven (of Mozart), maar waarschijnlijk heb ik t fout, want ik ben ontzettend slecht in klassieke muziek |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: ik ben gewoon behulpzaam. K help even met brainstormen het zou je verbazen hoeveel kennis iedereen eigenlijk heeft en door de flarden aan informatie die mensen hebben te combineren kun je vaak aardig wat uitvogelen zonder dat iemand in de eerste plaats al de kennis had en ik denken dat dit een non-judgemental omgeving was |
|
|
Quote @Deus: en ik denken dat dit een non-judgemental omgeving was Guess again |
|
Deus Erelid
|
Oooh Delenn, Deleeeeeennnn weet je wat @Dionos heeft gedaan in zijn keukentje toen je even niet aanwezig was |
|
Supermeid01 Erelid
Got 2 Go, pauze is alweer voorbij. Ciao! |
|
|
Tha f*ck Ze leest mee hoor |
|
Deus Erelid
|
@Dionos: ik verzin wel wat - - - volgens mij heb ik gister morgen ofzo op het puntje van mijn tong gebeten, heb een plek die verrot/verdooft voelt,, erg raar wanneer je iets warms drinkt |
|
Delenn Oudgediende
@Deus: gij benne tog geen verraaier he? |
|
|
En een leugenaarster want ze zei dat ze wel iets zou verzinnen |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: wat ik ook antwoord op die vraag maakt het niet beter dus ik beantwoord hem gewoon met een andere vraag, problem? @Dionos: leugenaarster? wie is er nou de dudette hier. Ik wordt niet dagelijks in elkaar getikt door een vrouw |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Dionos 0 - 1 Deus. |
|