|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote @Deus: @Dionos: leugenaarster? wie is er nou de dudette hier. Ik wordt niet dagelijks in elkaar getikt door een vrouw Misschien vind ik t wel lekker |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Dat veranderd niets aan het feit dat ik je mannelijkheid daarom in twijfel trek Zijn mannen die het fijn vinden in elkaar getikt te worden door een vrouw wel evenveel mans als een man die dat niet fijn vind? |
|
|
Delenn... ik word verbaal gepest!!! |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote @Dionos: Misschien vind ik t wel lekker Verstandelijk gehandicapt. |
|
|
Dat weerhield Forrest Gump er ook niet van om heel rijk en beroemd te worden! |
|
WMR-kok Oudgediende
@Dionos: Alles wat afwijkt van normaal is een handicap. |
|
|
Dat weerhield Forrest Gump er ook niet van om heel rijk en beroemd te worden! |
|
WMR-kok Oudgediende
Iemand met een IQ van 126 die een mavo moet volgen is ook verstandelijk gehandicapt. |
|
Deus Erelid
|
I hate to pop your bubble dionos maar forrest gump is verzonnen.... |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Had hem nou in die waan gelaten, nou breek je zijn hart. |
|
|
Quote @Deus: I hate to pop your bubble dionos maar forrest gump is verzonnen.... Dat weerhield Forrest Gump er ook niet van om heel rijk en beroemd te worden! |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik kan strakjes weer gaan fokken. |
|
|
Quote @WMR-kok: Ik kan strakjes weer gaan fokken. Dude dat is teveel info |
|
WMR-kok Oudgediende
Over een uurtje is het supervoer gereed. Moet een nieuw ras kippen gaan maken. |
|
Deus Erelid
|
@Dionos: En wat kon hij met die rijkdom en beroemdheid totdat jenny bij hem kwam wonen en wat kon hij met die rijkdom en beroemdheid toen jenny overleed? |
|
|
@WMR-kok: you fok with chickens? @Deus: uuuuuhmmm.. geen idee, de hele film is niet zo helder meer in mijn hoofd |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Toen kon ie weer gaan rennen. Had ie goeie schoenen voor nodig. @Dionos: Ik moet ook varkens, schapen en koeien gaan fokken. |
|
Deus Erelid
|
@WMR-kok: neuh die cross america trip deed ie toen jenny nog leefde want toen werkte jenny als serveerster |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Je weet zeker niet hoeveel een paar goeie schoenen kostten? Mij kost dat namelijk een vermogen. Ik heb het geluk dat ik nog een paar nieuwe werkschoenen heb liggen. Overgehouden van mijn vorige werkgever. De eerste 10 jaar hoef ik nog geen schoenen te kopen. |
|
Deus Erelid
|
@WMR-kok: definieer goede ik had vroeger aardig dure schoentjes nodig voor orthopedische redenen,, gelukkig is dat niet meer het geval,, maar euhm. Welke prijsrange denk je aan? €100 tot €150? moet te doen zijn als je maar een jaar ofzo op zo'n paar schoenen kunt blijven lopen... of tweejaarlijks schoentjes van 40 euro kopen of eens per jaar een stel degelijke,, kwaliteit mag kosten. |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Voor die prijs heb ik geen paar schoenen, niet een maatje 49B in elk geval. |
|
Deus Erelid
|
49 is wel erg grote maat ja |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Daarom kost het mij een vermogen als ik zelf schoenen moet kopen. Ik liet dat graag over aan mijn werkgevers. En nu ik niet meer werk slijten ze ook bijna niet meer. Heb in totaal nog 2 paar nieuwe werkschoenen staan, dus ik kan nog een lange tijd ermee doen. |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
@Deus: ja die zijn lastig... manlief koopt daarom óf ecco's óf vet lelijke supergoedkope nieuwe Nike's uit de USA als hij daar toch even was gelukkig komt hij daar nu niet zo vaak meer want manlief heeft totaal geen smaak wat schoenen betreft. dan maar wat duurder spul |
|
Deus Erelid
|
Quote @Dionos: Delenn... ik word verbaal gepest!!! trouwens, het is ook niet echt mannelijk om hulp in te roepen van je dominatrix @MIADIAwat mooi is blijft natuurlijk een kwestie van smaak,, misschien zegt je man het niet maar vind hij die schoenen die jij mooi vind zelf wel niet mooi |
|