|
Layda Erelid
WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
hallo ? |
|
nietmeer
|
@Layda: Hey Layda Poos niet gezien Had je het zo druk? |
|
Layda Erelid
hey Taz, ja klopt. en naja druk ik logte hier gewoon niet meer automatisch in , alles goed? |
|
nietmeer
|
@Layda: Ja hier gaat alles zijn gangetje Alleen een beetje rustiger geworden hier op WMR, maar ja dat zal wel seizoengebonden zijn of zo denk ik |
|
Layda Erelid
Taz komt wel goed, mensen komen en gaan (en komen terug net als ik hihi) |
|
bouwboy Erelid
WMRindex: 673 OTindex: 2.097
|
goedemorgen |
|
Layda Erelid
goede morgen bouwboy |
|
nietmeer
|
@Layda: woon je nu ondertussen al eens samen met je vriend? @bouwboy: goedemorgen |
|
Layda Erelid
Hij is verhuist naar Dubai en ik ben in Nederland gebleven zo iets verwachte ik ook niet. |
|
nietmeer
|
@Layda: das lullig Maar jullie spreken elkaar nog wel eens of zo? |
|
Layda Erelid
Nee niet meer, naja kan wel maar hoeft niet echt voor mij |
|
nietmeer
|
@Layda: Ok, ik vroeg het mij zo af Dus je bevindt je nu weer tussen de vrijgezellen |
|
Layda Erelid
ja al sinds oktober |
|
nietmeer
|
|
|
Layda Erelid
Taz fk yea |
|
nietmeer
|
@Layda: hihi Lekker geen gezeik meer aan je kop van al die mannen, en weer heerlijk kunnen doen waar je zin in hebt Mij bevalt dat prima Maar ja ik val dan ook niet op mannen dus dan heb ik daar sowieso geen last van |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Woop woop |
|
nietmeer
|
Ik ben .. eh.. iemand en ik ga iets doen ergens Ik zal over een bepaalde tijd wel ergens komen Laters of eerders tis maar net wat je wilt |
|
nietmeer
|
Ben je misschien Taz die is gaan eten? |
|
nietmeer
|
Eerst liked de ex van Tim mijn nieuwe omslagfoto en nu een of andere Jaqueline. Wie ben jij? D: |
|
nietmeer
|
Alev: ik snap hem niet helemaal, maar 't klinkt lastig? |
|
nietmeer
|
wortel: Nee, ik paniek om kleine dingen. Op Facebook heb je een plaatje bovenaan je profiel. Ik heb dat met mijn tekeningpagina. Eerst likte Tim (mijn vriend) het. Vervolgens zijn ex. En nu ene Jaqueline. En ik heb geen idee van waar die laatste vandaan komt, want die lijkt geen connecties te hebben met mijn vriend en zijn ex ofzo. Dus een like van uit het niets. Mensen vinden mijn pagina. D: |
|
nietmeer
|
Dan moet je je privacyinstellingen wijzigen zodat niet alles op 'openbaar' komt te staan maar op 'alleen vrienden' of zo . Dat voorkomt echter niet dat men een omslagfoto kan liken omdat dat altijd automatisch openbaar is . Haha, mysteryguests op je pagina xD. |
|
nietmeer
|
Het is de bedoeling dat mijn pagina openbaar is, zodat mensen mijn tekeningen zien en eventueel interese krijgen om het te kopen. Mijn persoonlijke pagina is gewoon helemaal gesloten. |
|
nietmeer
|
Mooi |
|