|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Als ik dat doe, oh wacht ik houd veel te veel van mijn bed dat doe ik nooit |
|
nietmeer
|
Alev: bij mij is 't zeil. Plastic. En Als ik gedouchet heb slaap ik meestal gewoon in bed. Bovendien lig ik op een handdoek, en ik heb een soort dunne kussentjes hier waar ik op zou kunnen liggen. |
|
nietmeer
|
@Sto: Als jij dat doet, gaat die van jou groeien zeker. @wortel: Ik heb alijd tapijt of laminaat gehad. Nooit plastic. Als ik heb gedouchet doe ik mijn haren in een knotje. Droog jij dat? |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: |
|
nietmeer
|
Alev: Ik pobeer eerst mijn haar te drogen, maar dat lukt niet want 't is veel te veel, en dan leef ik een handdoek op mijn kussen en ga ik slapen. En de bvatterij van de computer is bijna leegf. En tapijt is niet leuk. Je kunt het zo moeilijk schoonmaken. Wij hebben het ook wel gehad, maar werden er niet blij van. Een houten vloer is dan nog beter. @Sto: inderdaad, |
|
Sto Oudgediende
|
Alev heeft rare ideeën waar dingen van groeien |
|
nietmeer
|
Dan laad je 'm op. Drogen duurt ook te lang. Gewoon meteen in een knotje. Mijn haar is voorbij mijn middel gegroeid. Ik kan het als sjaal gebruiken. |
|
Sto Oudgediende
|
Mijn haar kan ik niet als sjaal gebruiken, misschien als muts op zijn best |
|
nietmeer
|
Ik moet het om mijn nek wikkelen als ik naar de WC ga. |
|
nietmeer
|
Alev: kan dat dan, haar in een knotje als het nog sopnat is? En ik ben jaloers op jou. Mijn haar heeft een hele rare non-kleur en komt voorlopig niet eens echt tot mijn middel... |
|
Sto Oudgediende
|
Daar heb ik zoveel aan toe te voegen! |
|
nietmeer
|
Mijn knotje is geen echte knotje maar dubbelgevouwen haar. Zulk lang haar krijg ik niet in een knotje. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Met dat lang haar kun je leuke dingen doen.. met een beetje origami een flamingo.. of een hondje.. of Princess Leia Stijl. |
|
nietmeer
|
Dan moet ik veel gel gebruiken. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Alev: of snelbeton |
|
Sto Oudgediende
|
Of haarlak |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
of ijzerdraad |
|
nietmeer
|
Mag ik mijn gezonde haren behouden? |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: ijzerdraad heb ik wel gebruikt om pipivlechtjes te kunnen maken, voor een verkleedfeestje toen ik zes was |
|
lepeltjes Oudgediende
|
wortel: Grappig ... hey, dat zou een leuke ava zijn voor hier! volgens mij is je index hoog genoeg nu Alev: ja hoor het is jouw haar dus jij beslist |
|
nietmeer
|
Helaas. Wortel moet nog verder spammen. OT moest 1000 zijn, WMR moest 500 zijn. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
dacht dat forum reactie een 0.5punt waard was en artikel reactie 1 punt en dat ze bij elkaar opgeteld kon worden tot 500 punten ? |
|
nietmeer
|
Dat klopt niet, heeft Vailan ontdekt. |
|
nietmeer
|
Het klopt wel degelijk, heeft Davh11 mij uitgelegd. Alleen het wordt niet in de zichtbare score meegerekend. Het telt volgens mij voor je lidstatus mee. Ik had het mis . Als het namelijk wel echt meetelde voor je zichtbare, op de site getoonde index zou Jersan (bijvoorbeeld) vanwege zijn erg hoge OT ook een hoge WMR-index moeten hebben. |
|
nietmeer
|
VAILAN IK HEB JE NODIG |
|