|
SilverWing Erelid
WMRindex: 573 OTindex: 854 S |
|
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
bussum ga waarschijnlijk nog wel naar A'dam toe morgen |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.497
|
|
|
Loek Oudgediende
|
@allone: not sure jet. mijn zwager woont in A'dam misschien haalt hij ons op met auto, hij heeft parkeer vergunning ik ben nog aan het proberen mijn vrouw over te halen om niet naar A'dam te gaan, want heb geen zin in die mensenmass's voel me echt niet op mijn gemak zeg maar.. |
|
allone Oudgediende
|
@Loek: zelfs al heb je een parkeervergunning.. het zal op de weg - en overal- druk druk druk zijn.. nee, ik zou er ook niet graag heen gaan.. afgezien van het feit, dat je er niet kunt bevallen misschien kan je vrouw alleen gaan? |
|
Loek Oudgediende
|
@allone: verklaar je nader over het laatste zinnetje? 1-na laatste zinnetje inmiddels |
|
allone Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Loek: Een artikel hier ging daarover. Het zou te druk worden in Amsterdam om normaal naar het ziekenhuis gebracht te worden voor een bevalling. Ik houd ook niet van mensenmassa's. De Aldi is al te druk. |
|
Loek Oudgediende
|
@allone: gelukkig is mijn vrouw niet zwanger |
|
nietmeer
|
Tijd voor een nieuwe toetsenbord. |
|
nietmeer
|
Dit laatste moment geregel heerlijk Bbqen> Amsterdam > BBQen >Amster Nee toch maar bbqen.. Nee toch maar Amsterdam minder moeite |
|
nietmeer
|
@Alev: Wat is er mis met je toetsen?
Hee, het eerste artikel dat niet over Oranjedag gaat op het journaal, na 18 minuten... |
|
nietmeer
|
wortel: Mijn vogel heeft eens alle toetsen uit mijn toetsenbord eruit getrokken.
Nu mis ik een paar: - esc - F4 - F6 - F7 - F9 - Pause/Break - Ins - / - * - Bovenste pijltoets |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Zoveel knopjes weg? Daar zou je er toch een paar van moeten terugvinden als je morgen de gordijnen opentrekt |
|
nietmeer
|
Alev: wordt het dan niet eens tijd voor een siliconen toetsenbord? |
|
nietmeer
|
Taz: Eigenlijk wel. Maar dat kan ik niet betalen. @lepeltjes: Het maakt niet uit of ik de toets zelf nog heb, het gaat de toetsenbord niet meer in. Je hebt een stuk zacht plastic onder de toets en twee witte harde plastic. Dat is allemaal weg. Zonder dat kun je niks. |
|
allone Oudgediende
|
Alev: ook vroeg wakker ? |
|
nietmeer
|
@allone: Nee, ik word altijd één keer wakker in mijn slaap. Dan gaat Tim daarover zeuren. "Bericht bekeken om 3/4/5 uur? Ga eens slapen!" |
|
allone Oudgediende
|
Alev: oh okay.. en dan val je weer in slaap?! goede morgen dan wat ga je doen vandaag? |
|
nietmeer
|
Nadat ik op mijn mobiel gekeken heb wel. Ik schrijf nu ook mijn dromen op. Ze zijn best bizar. Vandaag ga ik huilen, omdat Beatrix ons zat is. Dan ga ik Game of Thrones kijken en Zelda spelen. Met mijn moeder naar buiten als de zon schijnt. Nachtgold zeurt nu hij in de kooi zit en Jeagermeister kijkt naar zijn spiegelbeeld. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Oranje plinten..
Oranje deuren
Oranje/ Zwarte bank..
kreeg ik ook nog een Oranje/zwarte broeksriem.
en door deze kleurrijke opvoeding vond ik die ook nog hip..
het heeft de rest van verdere ontwikkeling bepaald..
ik zit er nu nog mee ik kijk dus niet graag naar die manisch verstierde straten. |
|
nietmeer
|
Het is helaas te koud om in Italië-shirt naar buiten te gaan . |
|
nietmeer
|
Vailan: Dan doe je een Italië-vest erover heen aan. |
|
nietmeer
|
Ja maar...DAT heb ik dan weer niet . In ieder geval niet iets waar met koeieletters 'ITALIA' op staat, met of zonder de vlag. En het is toch nog te koud om zonder jas naar buiten te gaan. |
|
nietmeer
|
Ik zit al maanden te peinsen over wat ik zal geven en nu weet ik het! Ik maak weer een slideshow. En later een schildering. |
|