|
nietmeer
|
Neem dan thee met een koekje. Ik ga de vogels uitlaten. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.497
|
Alev: uitlaten? zie je ze dan vliegen? |
|
nietmeer
|
Uitlaten.
Eerst stofzuigen, vloer dweilen, water verversen en kooideur open. Vervolgens goed in de gaten houden, omdat Nachtgold zich dan bijna dood vliegt. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
goededag |
|
nietmeer
|
Ik was Zelda aan het spelen. Ik had de eindbaas verslagen, had een vierde hart gekregen en de Fused Shadow. En toen liep alles vast en moet ik opnieuw beginnen.
*gaat in bed huilen* |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Zelden Zelda Zalig
hoe oud is dat spel eigenlijk? |
|
nietmeer
|
Niet te oud om het te spelen. |
|
Loek Oudgediende
|
Alev: aawh zielige jij |
|
nietmeer
|
Ja, hè. Ik speel morgen wel weer Zelda. |
|
nietmeer
|
Mijn fiets is gered. Mission accomplished. Hoi |
|
nietmeer
|
Was je fiets gestolen? |
|
nietmeer
|
Nee, ik heb diefstal (door de gemeente) voorkomen . Mijn fiets staat op het station van Groningen, en daar geldt de regel dat als een fiets 12 dagen niet gebruikt is, hij wordt weggehaald. Dat 'controleren' die lui daar met van die gekleurde bandjes die dan aan het achterwiel van de fiets worden geplakt. Ik had mijn fiets vorige week woensdag voor het laatst gebruikt, en ik begin pas komende maandag weer met colleges. Maandag zou dag 12 zijn en ik heb 'ze' wel eens 's ochtends al fietsen zien weghalen. Ik wilde dat risico niet lopen . Kon ik meteen m'n essay voor het vak 'Werkelijkheid op losse schroeven' inzien . |
|
nietmeer
|
Neem dan zo'n opvouwfiets. Dan kan hij altijd met je mee. |
|
nietmeer
|
Ja, dat is een idee , en zo'n ding mag ook nog eens gratis vervoerd worden in de trein . Ach, dit werkt ook prima. Het kost maar 6 euro per keer om een gewone fiets mee te nemen in de trein. Dat doe ik overigens niet vaak xD, alleen bij echt lange vakantieperiodes zoals kerst of straks de zomer. |
|
nietmeer
|
Maar het kost je níks om een vouwfiets mee te nemen. Dat kun je zo vaak doen als je wilt. |
|
nietmeer
|
Jahaa dat wéét ik , maar wat kost het om zo'n vouwfiets aan te schaffen? "Investeren" heet dat. Dat verdient zichzelf wel terug. En ik koop munten. Ook dat is investeren . |
|
nietmeer
|
Voor 170 euro kun je een vouwfiets kopen bij Halfords. Jij koopt geld met geld. Ga je het later doorverkopen? Hoe weet je dat de waarde gaat stijgen? Misschien betalen ze één euro voor jouw vijf euro's. Je mag ook in mij investeren. |
|
Loek Oudgediende
|
een vrouwfiets |
|
nietmeer
|
Daar, 170 euro. Dasmeteveel voor iets dat/wat ik niet per se nodig heb . Ik heb ooit, niet zo lang geleden, het idee gehad om inderdaad het een en ander te verkopen (zodoende heb ik deze niet meer in mijn bezit. Eeuwig zonde natuurlijk...). Ik wil het niet verkopen. Dan is m'n hobby eraan en het is leuk om te verzamelen. Waardestijging zal hoe dan ook plaatsvinden. Hoe snel dat gaat is moeilijk te zeggen, en zeker met moderne munten kan dat wel eens een tijdje duren. Het komt overigens geregeld voor dat munten enkele euro's meer kosten dan wat ik er ooit voor heb betaald (ik ga uit van de prijzen op mijn vaste website ). Tja, het is 'wat de gek ervoor geeft' hè, de één is bereid meer te geven dan de ander. Het zal nog wel even duren voordat euromunten voor miljoenen over de toonbank kunnen , net als die zeldzame Amerikaanse munten. Enne...waarom zou ik in jou investeren? |
|
Loek Oudgediende
|
je moet ook niet in hem investeren, maar in mij |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hoi |
|
Loek Oudgediende
|
heey Lqetje |
|
nietmeer
|
Verkoop je oude fiets en koop met dat geld een tweedehandse vouwfiets. Waarom ben je juist munten gaan verzamelen? Omdat ze zo glimmen? Je kunt een heleboel andere dingen gratis verzamelen. Zoals steentjes, bloemetjes, zielen, frisdrankblikjes etc. Of je kunt levende dingen verzamelen en onderhouden, zoals insecten. En je moet in mij investeren. Ik ga geneeskunde studeren, dus als je medische hulp nodig hebt kun je bij mij terecht. Met genoeg publiciteit kan ik wereldberoemd worden als tekenaar. Ik ben een eenhoorn en met mijn DNA kun je eenhoorns klonen en het vlees verkopen. |
|
Loek Oudgediende
|
eekhoorns |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hee Loek |
|