|
nietmeer
|
@WMR-kok: dat ziet er zo uit Maak je eigen pretpark dus Ben ik helemaal aan verslingerd op het moment |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
acces denied, geeft ie aan. farmerama, hele design is veranderd, meer mogelijkheden en binnenkort komt er een stuk bij. Ook een kuikenschool bijgekomen waarin kuikens (beginners) een mentor (gevorderde) toegewezen krijgen om de haverklap een event. |
|
nietmeer
|
en nu? zie ke zo wel wat? Ik kom nooit meer op farmerama, net als skyrama ben ff weg... (5 minuutjes of zo) |
|
WMR-kok Oudgediende
jep, goed te zien. farmerama Zo te zien is het principe hetzelfde. ook erg leuk is dat er een chat is. |
|
nietmeer
|
Je kunt elkaar berichtjes sturen dat klopt, maar doe dat vrij weinig |
|
WMR-kok Oudgediende
je hebt ook mail, maar farmerama heeft ook een chat tegenwoordig. dan kunnen spelers met elkaar chatten, maar ook vragen stellen over het spel. Dan wordt je erg snel geholpen door de spelers en de modjes. is er wel vaak gezellig sommige modjes zijn er wel erg vaak aanwezig. vooral die happychiefcook. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Kan haast niet gezelliger zijn dan wmr |
|
WMR-kok Oudgediende
nou, als ik zie hoelang dit café al meegaat.. grrr, vergeet elke keer F5 te drukken om te verversen, ben dat bijna niet meer gewend ik vind het maar erg stil geworden in het café, soms lees ik posten van een paar dagen op dezelfde pagina |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: je kunt ook op de knop update klikken hoor Daar is ie namelijk voor uitgevonden Tegenwoordig is iedereen geloof ik naar SamuiAxes kribbe toe |
|
WMR-kok Oudgediende
dadelijk nog een paar uur plat en dan me gaan gereedmaken om te gaan vertrekken, moet nieuwe steunkousen hebben. Deze week weer een lekker gerecht gaan maken. Ku lo yuk en een paddenstoelensalade |
|
nietmeer
|
Ik ga denk ik ook maar es slapen, morgen weer een nieuwe dag. Fijne nachtrust kokkie |
|
WMR-kok Oudgediende
Welterusten taz |
|
nietmeer
|
dank je |
|
nietmeer
|
Quote @Taz: @WMR-kok:...Tegenwoordig is iedereen geloof ik naar SamuiAxes kribbe toe Dat weet ik zo net niet hoor, ik denk dat het Cafe en 'mijn' hoekje ieder een eigen doel hebben: Het Cafe is er om kort en snel frases uit te wisselen die, laten we eerlijk zijn, geen specifieke betekenis hebben: 'Hallo', 'Ik heb slaap', 'Beuh, zo meteen werken', 'Ben ff weg'... Daar is helemaal niets mis mee hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar 'Mijn' hoekje is toch meer om wat dieper op dingen in te gaan die in een topic te zeer afwijken om nog ontopic te zijn. Zo zie je, beiden hebben een eigen gebruik, en kunnen vredig naast elkaar bestaan. |
|
nietmeer
|
Wat Taz bedoelt is dat het daar actiever is. |
|
nietmeer
|
Ach, soms wel, soms niet, dat ligt vaak maar net aan de dag |
|
nietmeer
|
De dagen gaan snel. |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
En de nachten langzaam |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
daar kan ik niet eens een grappige opmerking over maken,, |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Loek: Echt niet??? *shocked* |
|
Loek Oudgediende
|
eigenlijk wel, maar dan wordt het meteen seksistisch |
|
yes_my_dear Oudgediende
Zo iets van: Je vraagt of ik zin heb in een sigaret 't is 2 uur 's nachts, we liggen op bed in een hotel in de stad, waar niemand ons hoort waar niemand ons kent en niemand ons stoort op de vloer, ligt een lege fles wijn en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn de schemering, de radio zacht en deze nacht heeft alles wat je van een nacht verwacht. Zoiets? Maar da's nog niet aan mij besteed ben nog niet getrouwd |
|
Loek Oudgediende
|
zulk soort dingen gebeuren niet meer als je getrouwd bent en je partner drinkt niet |
|
yes_my_dear Oudgediende
Daar heb je toch geen alcohol voor nodig Mijn vriendin en ik drinken beide (bijna) niet! |
|
Loek Oudgediende
|
waarom zou je dan een lege fles wijn op de vloer hebben..?
just saying,, |
|