|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
ik ga naar huis |
|
nietmeer
|
*Kruipt van rug af en sluipt naar Frostbite* |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Alev: Alev toch |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
'Cause on the street or under the covers We're stuck like two pieces of Velcro At the park, in the back of my car It don't matter what I do.. |
|
nietmeer
|
Maar alsnog kunnen mensen zien dat je neus peutert. Zelfs in een auto. Sommigen denken dat ze dan onzichtbaar zijn ofzo. |
|
nietmeer
|
Maar Neuspeuteren maakt je toch ook onzichtbaar? Iedereen negeert je! |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Is er gedonder op WMR dat ik geen mail meer openen kan, geen blog kan maken??? |
|
nietmeer
|
"Beste leerlingen uit NLT, Ik heb een voorbeeld van de uitwerking van excelopdrachten 13.2 en 13.3 op its learning gezet. jullie opdrachten 13.1 en 13.3 zijn nu allemaal nagekeken voor zover jullie ze hebben ingeleverd. Bekijk het commentaar dat erbij staat. De drie belangrijkste onderdelen van de toets zijn: ontwerpen, opzetten van experimenteel onderzoek en excel. Succes." BEN JE BEETJE LAAT MEE, MEVROUW. @Zuwe: Niet dat ik weet. |
|
Zuwe Oudgediende
|
Alev: Heel vertekenende pagina ook |
|
nietmeer
|
|
|
Zuwe Oudgediende
|
Alev: Gewoon startpagina, maar ik kan geen forum oid openen, geen mail openen, maar ook geen blog maken omdat het gewoon niet werkt...
|
|
nietmeer
|
@Zuwe: Welke browser heb je dan? |
|
Zuwe Oudgediende
|
Alev: Je denkt toch niet dat ik weet wat een 'browser' is |
|
nietmeer
|
@Zuwe: Zeg maar het soort merk internet. Internet Explorer. FireFox. Google Chrome. Apple Safari of Opera. En je hebt ook Koreaanse shit. |
|
Zuwe Oudgediende
|
Alev: Google denk ik dan... |
|
nietmeer
|
@Zuwe: Als jij naar internet ga, klik je dan op een blauwe E, op een vos die de wereld omhelst of een bol met kleurtjes? |
|
Zuwe Oudgediende
|
mozella-firefox een wereldbol met bruinachtig en blauw... |
|
nietmeer
|
|
|
Zuwe Oudgediende
|
Yess |
|
nietmeer
|
Je hebt dus FireFox. Genoeg mensen die je daarmee kunnen helpen. Alleen niet ik... Sorry. |
|
Zuwe Oudgediende
|
Alev: Dankje iig! |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Rawr |
|
nietmeer
|
*zucht* Sommige mensen snappen ook niks....Mijn moeders snapt echt niks van smartphones |
|
nietmeer
|
Dat maakt toch niet uit? Laat haar maar een oudere Nokia gebruiken. |
|