|
nietmeer
|
zit je eeuwig op die bas te wachten.. Komt ie niet |
|
nietmeer
|
*Raapt de bas op* Hiero. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
ye well.. Its an execution of your mind.. |
|
nietmeer
|
Ik was een keer dood geschrokken. Ik dacht dat mijn navel op de verkeerde plaats zat. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Alev: op je schouder zeker... |
|
nietmeer
|
@Zuwe: Ik zag schaduw in mijn zij en dacht dat dat mijn navel was. Ik "Maar dat is toch helemaal verkeerd?!" Snel gevoeld waar mijn navel echt was. |
|
Zuwe Oudgediende
|
Alev: hihihi Trouwens, alvast lekker slapen straks |
|
nietmeer
|
mijn mobiel heeft zichzelf gereset |
|
Zuwe Oudgediende
|
Edit Mmore: Overtreding v.d. regels, reactie gewijzigd. |
|
nietmeer
|
@Zuwe: Dat is inderdaad niet het meest geweldigste wat je kunt doen. |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Ik werd gepsst. |
|
nietmeer
|
*Stopt kurk in pffts mond* |
|
pfft Erelid
|
Quote @Zuwe: Gadver wat kunnen personen het achter de ellebogen hebben, mij reactie wijzigen in: HOI werkelijk ! Hoe kunnen zij het verantwoorden wanneer zij tegenover Hem staan? Wat is er aan de hand madame? Als ik het zou zijn, die het gedaan kan hebben, scheelt het weer. Want ik geloof niet Alev: ben ik een champagnefles? Dan kan ik OPENKNALLEN! BAM |
|
nietmeer
|
@Zuwe: Ik kan je aanraden om het naar de mods te sturen |
|
nietmeer
|
hm Morgen kort dagje |
|
pfft Erelid
|
@Zuwe Dat is vervelend. [..] Journalisten zijn vervelend, want die doen het ook vaak. Maar goed, sterkte ermee. Laat je niet kisten he |
|
nietmeer
|
*Drinkt pfft leeg* Hik... @Zuwe: Rustig maar. |
|
Zuwe Oudgediende
|
Echt mensen waarom wordt dit gedaan?
|
|
pfft Erelid
|
Omdat het soms vermakelijk is denk ik. Alhoewel ik dat eigenlijk zelf niet vind. Andermans woorden verdraaien. Doet me denken aan: Joop.nl artikel |
|
nietmeer
|
@pfft: "Kunstenaar" Nou ben ik opeens niet meer enthousiast om het te gaan lezen.. |
|
pfft Erelid
|
Alev: ach, het is wel geinig. Ze ging slakkenhuisjes van levende slakken in haar eigen tuin schilderen En toen kwam er een boze AD-journalist, die de dierenbescherming ging bellen, om zo een rel te schoppen. En bovendien ging die journalist de kunstenares quoten, terwijl ze nog niet eens een interview had gegeven. Prutsers. Maar zeg, jij mag toch helemaal geen alcohol drinken? Qua geloof? |
|
nietmeer
|
@pfft: Maar het was kinderchampding. |
|
nietmeer
|
nuh it broke |
|