|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hahaha Kun je lang wachten! |
|
nietmeer
|
Ach, Doccie en ik zijn nog jong. |
|
DreamerTje Oudgediende
Hahaha! Joey en ik niet wou je soms zeggen |
|
nietmeer
|
Jullie zijn al wat ouder. |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Dreamertje |
|
nietmeer
|
Met echte banen enzo en een echt leven. |
|
DreamerTje Oudgediende
Little Queen: Heeeee schat Hoe is het? Alev: Ja, thanks Volwassen |
|
Little Queen Oudgediende
|
@DreamerTje: Goed! Druk met de studies Maar verder wel oke Met jou? Alev: Ik studeer ook nog steeds hoor |
|
nietmeer
|
Tijdens het studeren kan je ook werken dna heb ik het niet over stagelopen |
|
DreamerTje Oudgediende
Alev: Ik studeer nog zeker 2-3 jaar Niks echte banen enzo... Gewoon lekker studentje uithangen Little Queen: Mooimooi Hoe gaat fysio? Heb je HBO-V al bijna afgerond? Met mij gaat het wel okee Laatste weken wat minder.. Hoe is het met Timo? |
|
nietmeer
|
Little Queen: Met een echt leven enzo. |
|
Little Queen Oudgediende
|
@DreamerTje: Met Fysio net begonnen, eerste tentamens komen er aan Keiveel natuurlijk.. En voor HBO-V moet ik nog 2 mondelinge tentamens doen en wat kleine dingen aanpassen, maar kan pas in Februari afstuderen ofzo. Die tentamens zijn echt vreselijk! Ben er al 2x voor gezakt . Maar met mij en Timo gaat het ook super ! Ben blij dat hij binnenkort weer definitief terug komt naar Nederland Balen dat het de laatste weken wat minder gaat |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Klabam |
|
DreamerTje Oudgediende
Little Queen: Oh gadver zeg Je hebt nu iig wel de tijd gehad om flink op de stof te studeren, dus hopelijk heeft het resultaat! Hoe bevalt fysio? Beetje wat je had verwacht? Oeh, wanneer komt ie definitief weer terug? Altijd leuk! Tsja, m'n vader is 5 november 2 jaar overleden en met Joey gaat het momenteel ook niet helemaal goed Dus ja! Lekker dubbelop! |
|
Little Queen Oudgediende
|