|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hahaha Kun je lang wachten! |
|
nietmeer
|
Ach, Doccie en ik zijn nog jong. |
|
DreamerTje Oudgediende
Hahaha! Joey en ik niet wou je soms zeggen |
|
nietmeer
|
Jullie zijn al wat ouder. |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Dreamertje |
|
nietmeer
|
Met echte banen enzo en een echt leven. |
|
DreamerTje Oudgediende
Little Queen: Heeeee schat Hoe is het? Alev: Ja, thanks Volwassen |
|
Little Queen Oudgediende
|
@DreamerTje: Goed! Druk met de studies Maar verder wel oke Met jou? Alev: Ik studeer ook nog steeds hoor |
|
nietmeer
|
Tijdens het studeren kan je ook werken dna heb ik het niet over stagelopen |
|
DreamerTje Oudgediende
Alev: Ik studeer nog zeker 2-3 jaar Niks echte banen enzo... Gewoon lekker studentje uithangen Little Queen: Mooimooi Hoe gaat fysio? Heb je HBO-V al bijna afgerond? Met mij gaat het wel okee Laatste weken wat minder.. Hoe is het met Timo? |
|
nietmeer
|
Little Queen: Met een echt leven enzo. |
|
Little Queen Oudgediende
|
@DreamerTje: Met Fysio net begonnen, eerste tentamens komen er aan Keiveel natuurlijk.. En voor HBO-V moet ik nog 2 mondelinge tentamens doen en wat kleine dingen aanpassen, maar kan pas in Februari afstuderen ofzo. Die tentamens zijn echt vreselijk! Ben er al 2x voor gezakt . Maar met mij en Timo gaat het ook super ! Ben blij dat hij binnenkort weer definitief terug komt naar Nederland Balen dat het de laatste weken wat minder gaat |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Klabam |
|
DreamerTje Oudgediende
Little Queen: Oh gadver zeg Je hebt nu iig wel de tijd gehad om flink op de stof te studeren, dus hopelijk heeft het resultaat! Hoe bevalt fysio? Beetje wat je had verwacht? Oeh, wanneer komt ie definitief weer terug? Altijd leuk! Tsja, m'n vader is 5 november 2 jaar overleden en met Joey gaat het momenteel ook niet helemaal goed Dus ja! Lekker dubbelop! |
|
Little Queen Oudgediende
|
@DreamerTje: Het eerste thema van fysio gaat nu vooral over mensen die te weinig bewegen, te veel zuipen, roken en een ongezond voedingspatroon hebben. Dus heb al een groepsles moeten geven enzo Meer sportschool achtig spul zeg maar. Ik heb nog niet echt het idee dat het helemaal fysiotherapie is zeg maar. Maargoed dat komt wel Bij het volgende thema gaan we al meer verdieping zoeken. En in December komt hij definitief terug . In November zie ik 'm ook nog even! (Mag ook wel na 3 maanden zonder elkaar ). Vervelend inderdaad als je al in een moeilijke periode zit dat er dan wat extra's bij bovenop komt Sterkte ermee dan hopen dat het met Joey snel beter gaat . |
|
DreamerTje Oudgediende
Oooh, leuk hoor Dat is ook al best wel snel ja! Hebben jullie al plannen voor wat jullie gaan doen als hij eenmaal terug is? Joey is niet ziek ofzo hoor, het gaat tussen ons niet goed Tijd zal leren hoe het verder moet! Wel gek dat je bij fysio zulke onderwerpen krijgt aangedragen. Begrijp het ook wel, maar je zou toch denken dat je meer met het lichaam bezig bent en hoe de spieren enz in elkaar steken |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@DreamerTje: of jij moet minder meilijk doen, ken ook natuurlijk |
|
DreamerTje Oudgediende
@ladekast: Hahaha! Als je wist hoe de vork in de steel zat, had je dat nooit gezegd Zo moeilijk doe ik niet |
|
nietmeer
|
Ik heb niks gedaan.
*Springt uit raam* |
|
DreamerTje Oudgediende
Alev: Ja, ga maar gauw |
|
Little Queen Oudgediende
|
@DreamerTje: Mogelijk dat we dan gaan samenwonen, maar dat ligt er een beetje aan of Timo werk heeft als hij terug is in NL . Anders kunnen we het gewoon niet opbrengen. Hopen dat jij en Joey aan jullie relatie kunnen werken en dat het weer goed komt . Jullie zijn een leuk stel zo samen vind ik! Maarja als het niet meer gaat.. tsja dan is het kut. |
|
nietmeer
|
*Komt terug met gebroken been*
Twee meter is te hoog. |
|