|
nietmeer
|
Hisoka zit gewoon de hele tijd te zieken , en nu heeft hij eingelijk gewoon gewonnen. Verwijder zijn reacties...of verwijder hem gewoon in z'n geheel. |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Drinkplaats is dicht Gewonnen? Dat is onzin ik win pas als jullie normaal doen en mij gewoon m'n mening laten geven over de geplaatste plaatjes Zonder te schelden / vloeken en tieren. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Zie je nou wel dat jij wel moeilijk bent ? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
@Frostbite: Nouja, hij heeft er zelf voor gekozen . . . Binnenkort staat de hele site vol met ponies |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote @Luna: Ja, en ik maar klachten verwerken... Misschien maar slim dat het even dicht zit |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Kansloos, kansloos, kansloos - ok, @Luna, sorry, hij haalt het bloed onder m'n nagels vandaan en dat moet niet gebeuren. Kon 't alleen even niet hebben, da's fout van mijn kant. |
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
@Luna: Waar haal ik nu mijn verse drinkwater vandaan?? |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote @ladekast: Zie je nou wel dat jij wel moeilijk bent ? Nee joh! Valt best wel mee Zo wispelturig ben ik nou ook weer niet! Doe nou niet alsof je dat heel jammer vindt... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Vailan, ben je de eerste pagina's vergeten van het ponytopic? Toen reageerden er tig mensen die er negatieve opmerkingen over hadden, maar toen zeiden jullie niet veel. Nu zegt 1 iemand er iets van en wordt er gelijk gevloekt en gedaan.
Dus wie zit er dan fout? |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
Hisoka Erelid
|
@DoccieDraaiorgel: Kan ik mooi overal m'n mening geven Davh11: Jij was nog veel erger in het SOPN topic. Ik loop niet te trollen ik geef gewoon eerlijk m'n mening over de plaatjes en het topic in z'n algemeen puur en alleen omdat jullie het daar niet mee eens zijn worden jullie boos. Dat slaat natuurlijk nergens op. |
|
Luna Moderator
Goed van jou, Doccie |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@Hisoka: Geef overal maar je mening! I don't care! Maar: Blijf wel respectvol. (Love and tolerate ) @Luna: Wut |
|
DreamerTje Oudgediende
Wat een chaos weer Zo ken ik WMR! |
|
Luna Moderator
|
|
DreamerTje Oudgediende
Altijd wel iets te beleven |
|
Luna Moderator
Dan gaat de tijd lekker snel |
|
Hisoka Erelid
|
@DreamerTje: Ben blij dat je de Opwinding kan waarderen...Zo nu en dan. |
|
DreamerTje Oudgediende
Nou, idd Beetje vermaak hier en daar doet de mens goed |
|
|
Quote Delenn: @Hisoka: dit is ook bepaald niet mijn favoriete topic, daarom kom ik hier ook niet. Mijn suggestie: doe hetzelfde als ik Laat ze lekker hun gang gaan en stop met irriteren aub. Alvast bedankt klik (gepost door hisoka - tegen de regels?) verder zit hij gewoon te irriteren - iets wat hij vaker doet op het topic. komt er alleen maar om te zieken, en da's absoluut niet de bedoeling van het topic. |
|
nietmeer
|
WMR Drama. |
|
Hisoka Erelid
|
Tss en nog geen een opmerking over de nieuwe avatar |
|
|
@Hisoka iemand die zegt dat ik honden neuk moet ik serieus gaan nemen. Ik zet alvast m'n aluhoedje op |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@Luna: Ik citeer: Quote @Hisoka: Wow dit kansloze pony topic leeft nogsteeds? Yep . . . |
|