|
nietmeer
|
Engels, twee hoofdstukken. Vandaag een toets, kwam er gister pas achter. ...een meisje hier heeft scheve wenkbrauwen die bijna aan elkaar groeien.. |
|
nietmeer
|
geweldig ben je goed in engels anders is dat best wel balen... een jongen staat dat beter dan een meisje... |
|
nietmeer
|
Normaal leer ik een week van tevoren, maar Engels is mijn tweede beste vak en ik kan goed stampen, gelukkig. Veel woorden worden ook drie keer herhaald. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
nietmeer
|
Alev: dat is mooi ik weet dat het niet goed is maar ik leer wel is vaker 1 dag van te voren en dan heb ik ook een goed cijfer @DoccieDraaiorgel: hey zo dood is het ook weer niet hoor want ik ben er ook gewoon nog maarja als er verder niemand is dan kan ik er ook niks aan doen |
|
nietmeer
|
Niet zo chagrijnig doen,Doccie |
|
nietmeer
|
ik moet eigenlijk opdrachten gaan maken, maar ik heb er geen zin in |
|
nietmeer
|
@Bookwurm: Wat voor opdrachten? |
|
nietmeer
|
mamameisje: verschillende; - over verlichting - huisinstallatie - en iets over elektriciteit lang niet meer gesproken hoe gaat het met je? |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
Quote Alev:
...een meisje hier heeft scheve wenkbrauwen die bijna aan elkaar groeien.. paniek!!!!! maar succes met je toetsen! |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Vrij slecht, maarja dat doet er niet toe met jou dan? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
zwarte draad en E27 enkel fase groep aarding en Ohm
|
|
nietmeer
|
mamameisje: dat doet er wel aan toe mag ik vragen waarom je je slecht voelt? met mij gaat het prima, het gaat z'n gangetje @heraux: nope - verlichtingsterkte - gevaren bij apparaten - spoelen, condensatoren |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Bookwurm: Ik stuur het wel f in een berichtje Ik heb liever niet dat iedereen het weet |
|
nietmeer
|
mamameisje: is prima |
|
nietmeer
|
Als het goed is, heb je hem nu? |
|
nietmeer
|
Ik heb hem |
|
nietmeer
|
mamameisje: yep en jij hebt er nu één terug Taz: jij hebt niks |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Ik zag het |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Echt wel ik heb de website gevonden Die ik een poosje kwijt was |
|
nietmeer
|
Ik ga er weer vandoor, kheb nu pauze en dan weer lessen waarbij ik geen pc beschikbaar heb Dus ik verschijn hier ooit wel weer |
|
nietmeer
|
mamameisje: tot laters Taz: |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
En nou is er weer niemand. |
|
nietmeer
|
|