|
nietmeer
|
Ja, dat is inderdaad héél slecht |
|
nietmeer
|
Doezen. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
poedelbak |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Vailan: Wie, jij? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
wordt hier nog geserveerd of is het zelfservice.. |
|
nietmeer
|
nee hoor, wil je een gevulde dadel? We hebben dadelkaas over. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.514
|
dank je, ik sluit me bij Alev aan: liever een dadel zonder kaas. dadelmelk is wel lekker.. |
|
nietmeer
|
dan maak je toch dadelkaas van die dadelmelk? maar "dadelkaas" is roomkaas, smaakt een beetje als zoete roomboter. Ik wou dat ik het jullie digitaal kon laten proeven. En als ik je dadels niet mag vullen, moet je er zelf de pitten uithalen |
|
nietmeer
|
Kom je weer met je kaas? Kaas is verboden, weet je nog. |
|
nietmeer
|
zie mijn vorige reactie, deze kaas is eerder kwark maar dan niet zuur. Zoete kwark is wel lekker toch? En rookworst is kwaadaardig, kaas valt best mee. Al heb ik ook liever geen gewone kaas. |
|
nietmeer
|
Eenhoorns zijn verboden, tenzij iemand ze wil grillen . |
|
nietmeer
|
neeeh, eenhoorns zijn lief. Kunnen ze ook irritante jongetjes pesten? In de kerk zit een 13jarig jochie dat zich meestal gedraagt alsof hij vier is en maar blijft roepen dat eenhoorns cool zijn. Hij moet eens gaan eenhoorn-rijden, en dat dat op een gegeven moment heel eng wordt en hij er niet af kan. Of dat is al eens gebeurt gebeurd en hij wil zijn angst verbergen... |
|
nietmeer
|
Dat jongetje moet nagekeken worden |
|
nietmeer
|
Ik ben een eenhoorn... En ik ben heel lauw. |
|
nietmeer
|
Dan ben je dus nog niet gaar en moet je langer de oven in.
*Pakt ovenhandschoenen* |
|
nietmeer
|
Vailan: ja. Heel nodig. Hij is van scouting afgeschopt omdat ze gek van hem werden. En scouting is optimaal voor irritante stuiterjochies... En EENHOORNS MOGEN NIET IN DE OVEN! Alev: waarom heb je dan een plaatje van een (hele mooie) wolfvos? |
|
nietmeer
|
Wolfvos. Interessant. Dan zou een wolf gepaard moeten hebben met een vos en dan ook nog nakomelingen van krijgen. 't Is gewoon een wolf. En ik kan geen foto van mijzelf tonen. De mensheid is nog niet klaar voor de terugkomst van de eenhoorn. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik heb me aan de regels gehouden ik eet laagopgeleiden voer.. dus, de statistieken kloppen weer.. |
|
nietmeer
|
ahah. Eenhoorns zijn wel heel mooi. Dan doe je toch of je een mens met eenhoorn-avatar bent?
wolf x vos = wos
vos x wolf = volf
redelijk officieel, net als lijgers en en teeuwen, gapen en scheiten e.d. |
|
nietmeer
|
Katten zijn niet als honden. Vossen en wolven staan te ver van elkaar af om nakomelingen te kunnen hebben. En straks komt kaas erachter dat ik een eenhoorn ben, de Meesters leerlinge. Dan word ik vermoord. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
paard x narwal is eenhoorn |
|
nietmeer
|
Alev: ik heb nooit gezegd dat het kon. @lepeltjes: dat liedje van Narwals, narwals, swimming in the ocean, causing a commotion... Dat liedje? |
|
nietmeer
|
Ik heb nooit gezegd dat jij het zei. |
|
nietmeer
|
... |
|
lepeltjes Oudgediende
|
wortel: Nee, nee niet echt ik was aan het bedenken met wat voor dieren ik de eenhoorn weer op aarde kon terug laten keren |
|