|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.514
|
|
|
nietmeer
|
@lepeltjes: op scoutingkamp luisterden ze dat liedje steeds, en daar waren Narwals onderwatereenhoorns, vandaar. Maar met die combinatie wordt het nog niet zo'n glimmend, helder beest. Je moet er ook nog een regenboog mee kruisen. En: ze zijn er toch nog? Alev is er één. Verklaart meteen waarom ze zo'n leuke naam heeft. |
|
nietmeer
|
Eenhoorns waren er altijd al. De eenhoorn heeft de mens een taal geleerd en geleerd zich te vestigen en dorpen te bouwen. Wij hebben van jullie mensen echt mensen gemaakt. Maar toen kwam het kaas en vergiftigde het de mensen. De mensen keerden tegen ons. Veel eenhoorns kozen voor de dood en wilden niet de mensen pijn doen. Anderen kozen ervoor om de gedaante van een mens aan te nemen, zoals ik. Maar veel eenhoorns zijn nu vergeten dat ze eenhoorn zijn. Ik niet... Ik weet het allemaal nog. |
|
nietmeer
|
Alev: ik wil eenhoorns altijd helpen! |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
@allone: nee die hoorn zit niet op de goede plek wortel: tis me nog nooit gelukt een regenboog te vangen jij nog ideeen hoe een regenboog te vangen? Enne eenhoorns worden geboren uit vuur en Alev is nog maar een vlammetje dus dat duurt veelte lang |
|
nietmeer
|
Nou, nou. Niet alle eenhoorns komen uit vuur. Dat zijn alleen specifieke eenhoorns met een vurige passie. Anderen worden geboren uit water. Zij zijn de rust en sprekers. En weer anderen worden geboren uit de vagina van een merrie. |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: vang mij. Mijn naam betekent regenboog. Of vraag de elfjes te hulp. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
wortel: Hmm, in welke taal dan? neem aan dat andere niet zeggen wat staat die wortel mooi aan de hemel Alev: Nu ben ik weer een stuk wijzer geworden betreft eenhoorns en roep: Hail to the Unicorn |
|
nietmeer
|
All hail the Unicorn Overlord! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
zeg dit wel een duidelijke Bronie-intoxicatie van het Café - wat vinden jullie van Bambi? |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Bambi zit haar verdriet te verzuipen in het café de stam, arme deerne |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
|
|
nietmeer
|
Bambi stond vorig jaar op het menu, maar dat was geen succes.
Ik 'hail' de unicorn overlord pas als het gerecht waarin hij is verwerkt goed uit de oven komt en meteen opgediend kan worden. |
|
nietmeer
|
Hij is niet te vinden. Ik word zelfs onzeker over zijn bestaan. Misschien is hij eeuwen geleden overleden in zijn strijd. Dan zal ik mijn volk leiden naar victorie. |
|
nietmeer
|
Dan moet ik de nieuwe overlord/overlady maar in een gerecht verwerken. So be it. All hail my dish. Preston, Calombaris en Mehigan zullen tevreden zijn. |
|
nietmeer
|
Dan moet je mij maar opzoeken. Breng taart mee. ...is de molen voor school nu gekeerd? Vorige keer zat hij anders. |
|
nietmeer
|
Goeie, ik heb toevallig nog wat eenhoornhoorn nodig voor in die taart. Meegedraaid met de wind? |
|
nietmeer
|
Mijn hoorn krijg je niet. En raak het ook niet aan. Voor sommige eenhoorns is het erotisch. |
|
nietmeer
|
Pardon?
|
|
nietmeer
|
Sommige mensen vinden voeten erotisch. Sommige eenhoorns hun hoorn. |
|
nietmeer
|
Oh. In dat geval is het goed om je zo snel mogelijk van die hoorn af te helpen, zodat je daar in ieder geval geen problemen meer van zal ondervinden.
Maar...stel dat ik die hoorn aanraak. Wat zal er dan gebeuren ende geschieden? |
|
nietmeer
|
Mijn hoorn is voor mij een wapen en kracht, maar ook gevoelig. Als je het aanraakt, zou ik uit reflex je steken of trappen. |
|
nietmeer
|
*noteert: breng beschermende kleding mee*. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
o jeé Bronie-taal in het Café |
|
nietmeer
|
|