|
nietmeer
|
@Sto: Het is maar wat je definieert onder "hier"? Is hier het cafe? Of is hier waarmaarraar? Dat laatste is ja, en de eerste is het een beetje te rustig voor |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Taz: hier café ik heb al aardig wat ervaring met de gezelligheid van wmr |
|
nietmeer
|
@Sto: Dat wist ik Maar ik ben zelf ondertussen ook nog bezig met een spelletje spelen (zie blog), waardoor ik nu maar weinig in het cafe zit. Ja tot er weer wat klaar is en ik weer verder kan. Moet nog wat dollars hebben om te kunnen bouwen aan de volgende attractie |
|
Sto Oudgediende
|
Taz: lijkt beetje op RCT (roller coater tycoon) |
|
nietmeer
|
Ik heb zelfs gedouchet! En ik doe niet meer aan browser spelletjes. Geen zin in. |
|
nietmeer
|
Taz, je bent een meisje geworden? |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: browserspelletjes zijn zoooo 2008 Het valt me op dat er opeens meer 'meisjes' zijn heraux is ook opeens een vrouw |
|
nietmeer
|
Ja. Ik begon al te twijfelen. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: vind het ook maar verwarrend |
|
nietmeer
|
Ik heb nu een penis. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: makkelijk met plassen he! |
|
nietmeer
|
Ik ga nu zo vaak swaffelen. |
|
nietmeer
|
Alev: Ja voor de verandering es even hier op WMR door het leven als vrouw @Sto: Ik vindt ze leuk, en ze zijn goedkoper dan het spel moeten kopen |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: daar heb ik geen ervaring mee maar het lijkt me zeer onprettig Taz: wie zei iets van kopen? |
|
nietmeer
|
Waarom onprettig? 't Is gezond, hoor. Beetje frisse lucht erlangs. |
|
nietmeer
|
*doet piratenhoed op nieuwe kleine vriend* |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: de frisse lucht is niet het probleem, maar om je edele deel nou tegen alles te slaan wat je tegenkomt |
|
nietmeer
|
Alev: en wat is het eerste wat je nu gaat swaffelen? Ik vond het wel fijn om lekker met mijn borsten te spelen |
|
nietmeer
|
Oh, maar hij wordt beschermd door zijn piratenhoed. Dus dat zit goed. |
|
Sto Oudgediende
|
Taz: en je hebt niet het genante ochtend probleem misschien andere problemen maar niet de ODOL Alev: dan is het goed! |
|
nietmeer
|
Ik ga Nachtgolds borst swaffelen morgenochtend. Die is zo zacht met zijn veertjes. |
|
nietmeer
|
Alev: en wat deed je met de soldaten helm? |
|
nietmeer
|
Die heb ik beschilderd. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: wel voorzichtig zijn he, anders pikt hij straks erin (pun intended) |
|
nietmeer
|
Nachtgold pikt niet echt. Hij wordt boos en pakt je zachtjes vast en schuift je aan de kant. Met af en toe gelik... ^^ |
|