|
nietmeer
|
@Hisoka: alleen als je in een warme ruimte komt dan smelt het |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
@Bookwurm: Je moet je ook altijd eerst afkloppen. Dat is met neerslag normaal gesproken niet mogelijk. |
|
nietmeer
|
@Hisoka: ik stamp bijna altijd alleen mijn schoenen als ik net binnen komt (of voor de deur) en soms mijn muts, maar verder eigenlijk ook niet het droogt vanzelf wel |
|
Hisoka Erelid
|
Bookwurm: Ik denk alleen dat als er 4 kilo sneeuw aan je been hangt het niet heel fijn is lekker langs een kachel te gaan zitten. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@Hisoka ga er dan ook niet vanuit dat een korte wandeling vier kilo aan gratis sneeuw oplevert |
|
Hisoka Erelid
|
@Davh11: Mag hopen van niet nee. |
|
nietmeer
|
ff pauze gehad, maar ben er nu weer |
|
nietmeer
|
En dan glijdt opeens een hele pak sneeuw van je dakraam af naar beneden. |
|
nietmeer
|
Alev: doe je het raam open en dan glijdt of waait de sneeuw naar binnen bij mn zus een keer gebuird gebeurd |
|
nietmeer
|
Met deze kou moet je het raam ook niet open doen. 't Is nu wel veel lichter in mijn kamer geworden. |
|
nietmeer
|
als het muf is in de kamer doe ik ff het raam open en na 5 min. is het te koud en doe ik hem weer dicht haha ja dat merk ik nu ook, want nu slaap ik onder het dakraam (m'n zus is verhuisd naar een andere slaapkamer), maar nu is de sneeuw eraf geschroven/gewaaid |
|
nietmeer
|
Mijn kamer heeft altijd een aparte geur door de vogels. 't Is geen vieze geur, maar wel een echt dierengeur. Ook omdat ik hooi gebruik als bodembedekking in plaats van zand. |
|
nietmeer
|
maar dat noem ik ook geen muffe geur waarom hooi??? |
|
nietmeer
|
Hooi is goedkoper en daar kunnen ze op knagen. Dan blijven de kabels veilig. |
|
nietmeer
|
knagen alsof het een konijn is lol kabels? wat voor kabels heb je dan? |
|
nietmeer
|
Opladers enzo. Daar gaan ze naar echt opzoek als ze willen knagen.
Nachtgold heeft nu zijn tuigje aan. Hij piept niet meer, dus ook geen stress meer. Wel blijven kauwen op wat metaal is. |
|
nietmeer
|
aha op die manier |
|
nietmeer
|
Ik laat Nachtgold wel lekker kauwen. Hij raakt er wel op uitgekeken, denk ik. |
|
nietmeer
|
dat hoop je wie weet hoe lang hij het uit houdt... |
|
nietmeer
|
Tuigje afgedaan. Hij bleef kauwen, maar wel met minder passie en lust. Ik mocht hem ook aaien en hij at ook. |
|
nietmeer
|
en hij at ook...hmm...uit jouw vinger? |
|
nietmeer
|
Hij at een beetje trosgierst. Nu zet hij zijn veertjes weer goed. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
aha, je zet de kanaries als rendieren hoeveel kanaries heb je.. 2000 ? lijkt me heftig.. 2000 vliegers die een sleede trekken... |
|
nietmeer
|
Kanaries als rendieren. Als kanaries niet zo lelijk waren had ik het gedaan ook. |
|
nietmeer
|
Alev: jij zet zeker eenhoorns ervoor |
|