|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Alev: ik ken dat ook nog van biologie maar ik weet het niet zeker welke bloedgroepen ze hebben dus ik kan al die tabelletjes wel gaan maken maar weet ik nog niks |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: Ik zou het niet weten eigenlijk *doet lui vandaag * |
|
nietmeer
|
84% van de mensen is rheusus positief. Wanneer je negatief bloed hebt en je krijgt positief bloed, dan maak je antistoffen aan. Ik weet niet of het bloed ook gaat klonteren. Ik ga ervan uit van niet. Maar omdat je extra antistoffen heb, veranderd dus je bloedgroep? |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: dat kan inderdaad. maar dit proberen ze zoveel mogelijk te voorkomen omdat je dan hemolytic disease kan hebben met babies. Quote engelse wikipedia:
An Rh D-negative patient who does not have any anti-D antibodies (never being previously sensitized to D-positive RBCs) can receive a transfusion of D-positive blood once, but this would cause sensitization to the D antigen, and a female patient would become at risk for hemolytic disease of the newborn |
|
nietmeer
|
Ik vind het grappig dat het kan met zwangere moeders. Had verwacht dat de natuur het beter heeft geregeld met baby's en moeders. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: moedertje natuur kan niet overal rekening mee houden |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
@Sto: omdat vadertje tijd altijd zo een haast heeft |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote @Sto: Alev: dat kan inderdaad. maar dit proberen ze zoveel mogelijk te voorkomen omdat je dan hemolytic disease kan hebben met babies. Quote engelse wikipedia:
An Rh D-negative patient who does not have any anti-D antibodies (never being previously sensitized to D-positive RBCs) can receive a transfusion of D-positive blood once, but this would cause sensitization to the D antigen, and a female patient would become at risk for hemolytic disease of the newborn klinkt bekent in mijn ogen oO |
|
nietmeer
|
|
|
Sto Oudgediende
|
@heraux: jij hebt zeer bijzondere zintuigen |
|
heraux Oudgediende
jaja, ik weet het... mijn ogen lieten een scheet, net nog.. kan er niets aan doen.. gebeurde omdat Dit schijtje van 40MBIBM WDA-260 misschien weer werkt ! Experimenteerde met PhotoREC/Windows Op Cyl 909 - Heads 8 - Sec 17 - Sec/Size 512 en tataaa - schijt lampje knipper de knipper er gebeurt iets - oo, het zou zo leuk zijn.. |
|
nietmeer
|
Ik zou wel een schijtje willen kopen. Als ik geld had. Maar morgen sollicitatiegesprek. Er is hoop. Vals, maar het is er. |
|
Sto Oudgediende
|
Verplaats je even in de andere mogelijke sollicitanten de meeste 14 jarige zullen zich niet hebben voorbereid, jij wel |
|
heraux Oudgediende
ja, JIJ gaat het worden - als ze vragen of je speciale kwaliteiten hebt zeg je: ik kan wolven oproepen en ze doen wat ik zeg.. *knipoog* altijd handig bij een overval in de late uren *wink wink* *nudge nudge* |
|
nietmeer
|
Oh, lord. Zal ik vertellen dat ik een eenhoorn ben? |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: maar wat moet je dan zeggen als ze vragen waar je hoorn is? |
|
nietmeer
|
DISCRIMINATIE! Erm. Ik heb de gedaante van een mens aangenomen. Mensen hebben in het algemeen geen hoorn. |
|
Sto Oudgediende
|
Mm om nou meteen te laten weten dat je een lastige werkneemster word met discriminatie roepen |
|
nietmeer
|
Alev: ik wel hoor, en als ie afgaat neem ik op |
|
nietmeer
|
DISCRIMINATIEOnderscheiding!
|
|
Sto Oudgediende