|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Alev: bij dodelijke ongevallen en ongevallen met zwaar lichamelijk letsel komt de VOA (verkeers Ongevallen Analyse) altijd ter plaatse. Die doen dat soort dingen meten, snelheid bepalen, eigenlijk een soort rechercheurs voor ongevallen. |
|
nietmeer
|
@Sto: Dus het is zeker dat hij 56 te snel reed? Want ik vind het wel een rare zin. "Volgens getuigen zou hij ..." |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: ik vind het ook maar een onduidelijk artikel hoor, kan zijn dat er geen remsporen waren, of teveel remsporen. Maar de getuige hebben blijkbaar een ingebouwde lasergun |
|
nietmeer
|
Nachtgold viel net Jeagermeister aan. Echt aanvallen. Jeagermeister piepte zelfs van de pijn. Gelukkig hield Nachtgold op toen ik naar hem riep. |
|
Sto Oudgediende
|
Evil Bastard |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
zo, heren dames.. koffie koekjes of een glaasje rode wijn wat wordt het..
|
|
nietmeer
|
Heb je chocomelk? |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
choco? wie deelt uit? |
|
nietmeer
|
Ik heb honger. *knaagt aan lepeltjes* |
|
lepeltjes Oudgediende
|
lepeltjes is al schoon genoeg en klaar voor de la, dus geen geknaag, please |
|
nietmeer
|
Ga jij je kostuum nog uitdoen? |
|
Sto Oudgediende
|
Batlepel ftw! |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Nee ben opperlepel van het lepeltjesrijk zo en ik kan vliegen |
|
lepeltjes Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
wat |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
De laatste tijd ben ik best vreemd; Ik raak een pen kwijt, waar an sich niets raar aan is, totdat je je bedenkt dat het je geen barst interesseert of de pen terugkomt, als de vulling (normaal toch het gemakklijkst te vervangen onderdeel ) maar terugkomt.... Dat voelt wel lekker tegen de draad in. 'Die pen? O, die mag je best houden hoor, maar dan wil ik wel de vulling...' |
|
nietmeer
|
Ik heb daarom geen vulpen. Je moet steeds vullingen kopen en het vlekt steeds |
|
nietmeer
|
Alev: in dit geval was de vulling dus belangrijker dan de pen, omdat de pen inderdaad het niveau van drie euro basisschoolvulpen niet ver ontsteeg, maar de vulling was speciaal: een hard plastic vulling, die met elke kleur losse inkt uit een potje gevuld kan worden, en ongeveer twee keer zo groot is als een wegwerpvulling waar jij aan denkt. Vlekken van de pen ligt aan de pen, niet aan de vulling: de vulpennen die je op de basisschool krijgt, zijn meestal van slap plastic, wat gaat scheuren en lekken. Daarnaast is de punt zo gemaakt, dat het inktkanaaltje waardoor de inkt naar de punt toegaat optimaal aan de buitenlucht is blootgesteld en dus zeer gemakkelijk door vallen, uitdroging en dergelijke gaat vlekken of kapot gaat. En als je, zoals mijn zusje, de pen gewoon te dicht bij te punt vasthoudt, krijgt je zowiezo wel blauwe vingers, goede pen of niet. (Parker vulpennen hebben vaak een halflange punt en afgesloten inktkanaaltje, zodat je het inktkanaal niet kunt bereiken) On top of that, als je balpennen hebt, kun je elke zoveel tijd ook je pen vervangen. Mijn pen is al tachtig jaar oud, en werkt nog perfect. |
|
Sto Oudgediende
|
Ik gebruik meestal potloden. |
|
nietmeer
|
@Sto: is ook goed. Dat kun je uitgummen, wel zo makkelijk. Die moet je echter ook slijpen, vervangen, e. d., daarnaast zijn die (meestal) bij lange na niet zo mooi als mijn pen. Weet je wat, ik maak een blogje met foto van mijn pen + uitleg van het verschil tussen goede en slechte inktkanaaltjes. Wie niet geïnteresseerd is hoeft het niet te lezen. |
|
Sto Oudgediende
|
Eigenlijk gebruik ik meestal pennen, maar ik wou rebels zijn . 123 inkt pennen, gratis bij iedere bestelling. Kan niet beter! |
|
nietmeer
|
@Sto: in verhouding met andere balpennen zijn die inderdaad goed uit te houden, ja. Toch: je bent met wegwerpspul bezig, en wil je in appelgroen of pimpelpaars schrijven, dan heb je pech. Ik niet |
|
Sto Oudgediende
|
Blauw of zwart is goed genoeg voor mij |
|
nietmeer
|
Als je het lood van een potlood eruit haalt en er inkt in stop, heb je een blauwe potlood. |
|