|
nietmeer
|
De persoon die ik bespreek in mijn blog weet heel goed dat ik hem/haar bedoel, maar komt niet uit zijn schulp. Wijze keuze, persoon. Kan niet wachten op die ene misstap. Dit is deel van mij openbaarheidstactiek Werkte in het verleden altijd erg goed tegen mensen die vervelend deden! |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Je doet alchemie, van grafiet lood maken jij gaat rijk worden! |
|
nietmeer
|
DEvH: Misschien waren mensen in het verleden niet zo laf. @Sto: Maak mij rijk dan |
|
nietmeer
|
Alev: die personen waren vervelend, maar ze waren wel eerlijk en oprecht erin. Deze persoon is een stuk minder van de eer... |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: als je me verteld hoe je dat deed DEvH: stomme mensen . Maar is het wel iemand die ook blogs kijkt? |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
DEvH: Je kunt altijd een klacht indienen bij de helpdesk he. En dan is hij/zij ook wel weg. |
|
Sto Oudgediende
|
@pfft: vraag me af hoeveel dat helpt gezien hoe ze het tijdje geleden hadden opgelost . Maar ik snap het wel, ze willen niet overhaast dingen doen. Eerst kijken of ze het zelf kunnen uitvechten |
|
nietmeer
|
@pfft: het lastige is, hij/zij is telkens net niet erg genoeg. Hoewel hij/zij mij wel uitscheldt. Oh well. Kleuter blijft het toch... @Sto: inderdaad. En we vechten het niet echt uit, we hebben mailcontact. penvrienden |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Cutiemark Crusader Pen Pals go! Het is hier wel heel erg stil geworden door de dag heen! |
|
nietmeer
|
Because nobody loves you, Steve. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Rond deze tijd pitten is niet errug! |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Ja jongens goeiemorgen, ik ben weer terug van weggeweest hoor . Hoe is t hier ? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nou.. das een goede vraag, kom net binnen..
hangt even de jas op . zal ik even koffie maken of iets anders? |
|
WortelKwadraat Erelid
|
nou, doe mij maar een lekker bakkie thee met koekje ^^ |
|
Frostbite Erelid
|
Zo, dat is een tijd geleden! Hoe gaat het met je? |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Ja dat is zeker een tijd geleden. Gaat goed hier hoor ^^. . Daar ook ? Ben eindelijk bijna aan t werk weer ook. |
|
Frostbite Erelid
|
heb zelf een vaste baan bij digros, ga na de zomervakantie weer een studie beginnen. moet nog even uitzoeken waar |
|
WortelKwadraat Erelid
|
okey dan nice . |
|
Sto Oudgediende
|
Is hier iemand? |
|
nietmeer
|
Geen idee ik zal even mee helpen zoeken |
|
Sto Oudgediende
|
Ik kijk onder de bar, kijk jij achter de gordijnen? |
|
nietmeer
|
Goed idee *kijkt* Niemand te zien hier Misschien in de kelder? |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.026 OTindex: 93.505
|
volgens mij zit er iemand in de kast |
|
Sto Oudgediende
|
Nou nou wie moet er uit de kast komen |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Cutiemark Crusader Pen Pals? Ik post blogs over pennen, en jij begint over pen pals. Is dat puur toeval, of is er een verband? @allone: Ja, jij komt zojuist uit de kast zetten. |
|