|
nietmeer
|
Quote @Sto: Ik ben niet uitgeput , heb je het druk gehad vandaag nos? huisarts > cardiologie > eerste hulp x.x |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Oei, niks ernstigs hoop ik? |
|
nietmeer
|
Vroeger, als iemand depressief was, lieten ze hem heel vaak braken. Op een gegeven moment braak je dan gewoon bloed. Dan wijzen ze het bloed aan en zeiden ze "Dat is de oorzaak van jouw depressie." Wetenschap. |
|
Sto Oudgediende
|
Wat een leuk weetje Vroeger deden ze ook testen of iemand een heks was met een steen aan een verdachte binden. Ook zeer wetenschappelijk! |
|
nietmeer
|
Quote @Sto: Oei, niks ernstigs hoop ik? Nope Na alles te hebben uitgesloten konden ze me geruststellen dat het de spieren rondom mijn hart zijn En dat de genezing heel erg lang duurt omdat het constant in beweging is. jaj. Mja Verder heb ik een gemiddelde hartslag van 114. Dus dat was ook "ietsjes" boven het gemiddelde. xD |
|
Sto Oudgediende
|
Ah valt dat weer mee . En die hartslag meten op zo'n moment, zou ik niet gek vinden dat hij wat hoger is . Ik heb ook een maand lang last gehad van een verrekte borstspier precies boven het hart, was ook geen pretje |
|
nietmeer
|
naa ze hebben het 4 keer gemeten en moest 20 minuten aan zo een monitor zitten xD Als het niet langer was |
|
Sto Oudgediende
|
En geen leuke zuster ofzo die je afleidde? |
|
nietmeer
|
Nee ._. Helaas niet. Maar goed dat er zo iets als mobieltjes tegenwoordig bestaan |
|
Sto Oudgediende
|
Dat scheelt weer |
|
bouwboy Erelid
WMRindex: 673 OTindex: 2.097
|
hooi |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Is gedroogd gras |
|
nietmeer
|
Wat is stro dan? |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: droge bloeistengels van graangewassen. |
|
nietmeer
|
Het graan wou dus gaan bloeien, maar ze hebben het vermoord om stro van te maken? |
|
Sto Oudgediende
|
Nee, ze hebben dan bijvoorbeeld het graan geoogst, en de stengels vermalen ze tot stro. |
|
nietmeer
|
Oh, recycling. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: indirect wel ja . Beesten eten stro, poep, mest over land, nieuw graan. Ze eten hun eigen poep! |
|
nietmeer
|
Delicious! |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Oh haii thar. |
|
nietmeer
|
Nachtgold maakt doodskreten op mijn schoot. |