|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Daag |
|
nietmeer
|
Mijn vogels zijn zo metal, ze vreten de tralies kapot. |
|
Sto Oudgediende
|
haha lijpe vogels |
|
nietmeer
|
Nachtgold vraagt steeds vaker om kusjes. |
|
Sto Oudgediende
|
Someone has a crush! |
|
nietmeer
|
Maar hij is homoseksueel. Hij zit nu te zoenen met Jeagermeister. Oh, Jeagermeister ging zich even krabben. Nachtgold in zijn borst prikken en kop draaien. AAI ME. |
|
Sto Oudgediende
|
kan ook een Bivogel zijn |
|
nietmeer
|
Oh maii gawd. Achja, komt wel goed. Zolang Nachtgold niet op mijn voeten gaat rijden en voedsel voor mij opbraakt, is er niks aan de hand. |
|
Sto Oudgediende
|
Anders moet hij in therapie voor zijn straight trekjes! |
|
nietmeer
|
Hij roept ook altijd wanneer ik wegga, maar dat doet Jeagermeister ook. Dus dat is geen probleem. Nachtgold wilt gewoon aandacht, denk ik. |
|
Sto Oudgediende
|
Zoals de meeste huisdieren |
|
nietmeer
|
Vissen vragen toch niet om aandacht? Alhoewel... Die van Tim kon bellen blazen en steentjes verschuiven. Dan vroeg 'ie om aandacht, volgens Tim. Visje is al drie jaar dood ofzo. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: arme vis wou zoveel aandacht dat hij dood speelde, hup het toilet ging hij in maar goudvissen gaan je aanstaren als je langsloopt omdat ze eten verwachten |
|
nietmeer
|
*staar* Voer mij. |
|
Sto Oudgediende
|
*geeft goudvisvoer* |
|
nietmeer
|
*haphap* |
|
Sto Oudgediende
|
Kraakt het of smaakt het? |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
buiten de kom kraakt het maar in de kom lekker papperig smaakt het |
|
Sto Oudgediende
|
Ik heb eigenlijk nog nooit goudvisvoer geproeft Wel hondenbrokken, de smaak is niet zo geweldig en het is zo droog |
|
nietmeer
|
Hondenbrokken smaakt gewoon naar koek. Konijnenvoer is echt vies. Vogelvoer is te doen. Nachtgold vindt het niet erg als ik zijn kop in mijn mond stop. |
|
Sto Oudgediende
|
Dan heb je duidelijk niet de hondenbrokken gegeten die ik at Dental appointment! |
|
lepeltjes Oudgediende
|
goudvisvoer smaakt enigszins naar .... euh,euh, Kan het met niets anders vergelijken dan dat zeewier wat om sommige sushi zit Maar ik heb nog nooit hondenbrokken op, hoe smaakt dat? |
|
nietmeer
|
Als koek. Maar ik heb dan vegetarische gegeten ofzo, want ik proefde geen vlees. |
|
nietmeer
|
Hmm nou doe mij maar een lekker nachtgoldvleugeltje |
|
lepeltjes Oudgediende
|
oke |
|