|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Dat is inderdaad een coole kuif |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Quote @Sto: Dat is inderdaad een coole kuif Btw, Nachtgold is Huuge! |
|
nietmeer
|
Daarom zijn valkparkieten ook "grote parkieten", wat eigenlijk kleine papegaaien zijn. 't Is volgens mij een ondersoort van de kaketoe. Hi. |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Jeagermeister is een spiderbird. Ondersteboven hangen enzo. |
|
Sto Oudgediende
|
Ik zou het ook doen als ik het kon |
|
nietmeer
|
Kraaigeluiden aanzetten om Nachtgold bang te maken. Ben benieuwd of hij reageert op de omgeving wanneer ik naar buiten ga met hem. |
|
Sto Oudgediende
|
Moet je hem dan aanlijnen oid? |
|
nietmeer
|
Ik ga een tuigje kopen (Ben die ik had kwijt ) Dan heeft hij een tuigje om en dat aan een riempje. Om te voorkomen dat hij wegvliegt. Ik kan gaan kortwieken, maar dan komen ze ook ver. Mensen denken dan dat je zo'n beest moet meetrekken, maar 't is geen hond. Het tuigje is er echt alleen om wegvliegen te voorkomen. Verder moet je gewoon normaal doen. Als hij niet mee wilt kopen, oppakken enzo. |
|
Sto Oudgediende
|
Dan hoor ik niet bij mensen, want ik wist wel dat je zo'n beest niet meetrekt, je doet hem iets om zodat hij niet weg kan vliegen |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
Dat jij geen mens bent was toch al langer duidelijk? Toen ik Nachtgold een tuigje omdeed, ging hij steeds knagen aan het metaal. Hij was echt zo gefocust op het metaal dat hij niet meer goed kon staan. Ik kon 'm gewoon zo omduwen. Maar toen ik 'm voor het raam hield, reageerde hij op andere vogels en rende weg voor de meeuwen. Hopelijk reageert hij op meer dingen wanneer we echt buiten zijn. Echte metalbird, zo gefocust op metaal. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Wtf!? Imma human. Quote Alev: Echte metalbird, zo gefocust op metaal. Blackbird. |
|
nietmeer
|
Blackbird is een kutmereltje. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Yup. Wait, what? |
|
nietmeer
|
"Blackbird" is de Engelse benaming voor "merel". Een merel is een kleine zwarte vogel met een oranje snavel (Mannetje). Vrouwtjes zijn helemaal bruin. Je ziet ze altijd in bosjes weghuppen. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Oh. |
|
nietmeer
|
Wat een rotdag vandaag... |
|
nietmeer
|
mamameisje: Je verjaardag een rotdag? Hartelijk gefeliciteerd. |
|
nietmeer
|
@Grouse: jep, rotdag gehad op school En dankje |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.022 OTindex: 93.502
|
mamameisje: dan moeten we daar gauw verandering in brengen chocolademelk? appeltaart? muziekje? |
|
nietmeer
|
@allone: Doe maar appeltaart, met veel slagroom |
|
allone Oudgediende
|
okay *snijdt een lekker groot stuk af, met veel slagroom* niets te drinken er bij? |
|
nietmeer
|
Nee, ik heb hier nog een fles sinas staan |
|
allone Oudgediende
|
oh mooi.. krijg je bezoek vandaag ? |
|